Jäätelönmyyjän kesätyö

Vierailija

Jos jollain olisi kertoa kokemuksia jäätelönmyyjän työstä niin olisin kiitollinen. Ja olen siis jo aikuinen etten mikään teini. Tarkoituksena onkin että vastaan kioskin toiminnasta pallojen pyörittelyä lisäksi.

Kommentit (1)

Vierailija
Vierailija

Jos jollain olisi kertoa kokemuksia jäätelönmyyjän työstä niin olisin kiitollinen. Ja olen siis jo aikuinen etten mikään teini. Tarkoituksena onkin että vastaan kioskin toiminnasta pallojen pyörittelyä lisäksi.

Moikka,

kertoisitko millaisista kokemuksista haluat kuulla? :) siis millainen työ, mitä sisältää vai ihan että miltä yleensäkkin tuntuu? 

Itse olen ollut jäätelönmyyjänä useamman vuoden, joten kaikenlaisia kokemuksia löytyy. Ja itsekin ihan sillä tasolla, että olen vastannut koko toiminnasta, mikä sisältää paljon enemmän kuin pelkän pallonpyörityksen. En tiedä vastaatko myös toisista työntekijöistä, siis heidän opettamisesta, ohjaamisesta ym, mutta siinäkin esimerkiksi on suuri työ ja ennen kaikkea vastuu, varsinkin jos työntekijät ovat nuoria (15-17 vuotiaita joita on aika paljon kesätöissä jäätelönmyynnissä). Jos olet vastuussa koko kioskin toiminnasta (olit sitten itse yrittäjä tai muu hänen vastuuhenkilönsä), niin siinä todellakin on työtä, mutta omasta mielestäni se on erittäin palkitsevaa ja kaiken lisäksi mukavaa :) ja toisin kuin monet luulevat, niin se pallonpyörityskään ei ole niin yksinkertaista miltä näyttää, sitä pitää harjoitella että löytyy oikea taktiikka tehdä sopivan kokoisia palloja.

Kirjoittele, jos/ mitä haluat muuta tietää, vastailen kyllä mielelläni jos voin jotenkin auttaa! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat