21-vuotias ja seksi ahdistaa edelleen ja keskeytän aina hommat puolivälissä

Seuraa 
Liittynyt7.4.2015

Olen 21-vuotias, neitsyt ja ei ole mtn traumoja seksin suhteen. 

Olen tavannut miehen, jolle voisin neitsyyden menettää ja haluaisin päästä asian yli. 

1) Olen alussa kiihottunut. Kiinnostus lopahtaa kuitenkin puolivälissä ja alkaa ahdistamaan. Mies yrittää sormettaa mua, mutta tuntuu, että olen liian tiukka. Välillä tuntuu ihan hyvältä ja en ole aivan varma saako hän jopa sisääni yhden sormen.

2) Mulla iskee jäätävä kusihätä kesken ja en usko, että kyse on ejakulaatiosta. Mitään ei kuitenkaan tule ulos puoleen tuntiin, vaikka haluaisin. Olen myös huomannut, että minua välillä kiihottaa paljon, kun on vessahätä?? Onkohan virtsaputki ja klitoris jotenkin liian lähekkäin toisiaan..

3) Tämän jälkeen alapäätäni koskee pari päivää ja tulee hieman verta. Mistä voisi johtua?

4) En uskalla tyydyttää miestä. Hän on pari kertaa ohjannut käteni boxereille, mutta siirrän käden aina pois. Ärsyttävää, kun mies kuitenkin tyydyttää minua niin haluaisin tehdä saman. Pelkään vaan, että en osaa ja tunnen itseni tyhmäksi.

Tunnen itseni joksikin 14-vuotiaaksi, joka ei ole tutustunut omaan kehoonsa eikä tiedä seksistä mtn. 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat