ihastunut toiseen mieheen

Vierailija

Olen aivan sekaisin omien ajatuksien kanssa ja aloitan nyt kertomaan teille asiaa, mikä on minulle todella arka ja vaikea. Toivon siis, että keskustelu pysyy asiallisena.

Aloitan vaikka kertomalla, että olen 22v ja seurustellut nykyisen mieheni kanssa 3v joista kaksi vuotta olemme olleet avoliitossa. Nykyisen miehen kanssa meillä on ollut seksin kanssa ongelmia n 2 vuotta,koska minua ei sytytä jostain syystä. Aluksi oli siis erilaista. Sekä muutenkin ongelmia, koska mies pelaa päivät pitkät, vaikka haluaisin tehdä hänen kanssaan jotain yhdessä. Asiasta olen puhunut viimeisen vuoden aikana monia kertoja, mutta mikään ei ole muuttunut. Jos pyydän häntä lähtemään kanssani esim lenkille tai jotain muuta niin saan vastaukseksi että osaathan sä varmaan yksinkin mennä.. Olen jo silloin muutaman kerran miettinyt eroa, mutta yksin jääminen pelotti ja se että kadun asiaa jälkeen päin. Onhan hänessä hyviäkin puolia sillä hän on rehellinen ja luotettava. 

Nyt tulee ehkä se koomisin asia, nimittäin pelasin wordbasea muutama kk sitten ja törmäsin erääseen mukavan oloiseen ihmiseen jonka kanssa monet illat pelasimme yhdessä. Mitäpä muutakaan tekemistä minulla oli, kun nyk. Mieheni pelasi toisessa huoneessa. Aloimme juttelemaan tämän toisen miehen kanssa. Hän voi olla nyt vaikka Mikko. Yhtäkkiä huomasin kertovani hänelle asioita parisuhteestani ja niistä ongelmista mitä äsken kerroin. Hän kuunteli ja auttoi minua ja kertoi myös omista ongelmistaan ja elämästään. Juttelimme n. Kuukauden kunnes hän myönsi olevansa ihastunut minuun ja tunnustin samalla että minäkään en saa häntä pois mielestäni. Ongelma on vain se, että en tunne häntä enkä ole ikinä nähnyt. Hän sai pelkällä juttelulla minut ihastumaan häneen ja kun näin hänen kuviaan, niin multa lähti jalat täysin alta. Niin ihanan oloinen ihminen ja vielä niin komea!

Nyt "tapaamisestamme" on 3kk ja olen lähdössä näkemään häntä. Olen yrittänyt tässä välissä unohtaa hänet ja emme ole pitäneet silloin yhteyttä mutta en saanut häntä mielestäni, vaikka kuinka olisin yrittänyt. Kerroin hänelle asiasta ja hänellä oli samat fiilikset. Tuntuu etten osaa jatkaa elämässäni mitenkään eteenpäin ennen kuin olen nähnyt hänet. Meinattiin erota nykyisen mieheni kanssa n kk sitten kun kerroin hänelle siitä että olen tympääntynyt kun ei tehdä mitään yhdessä ja tuntuu kuin olisimme hyviä ystäviä vain. Hän sanoi minulle että niin hänestäkin tuntuu. Ajateltiin kokeilla vielä, mutta asiat eivät ole muuttuneet koska minä en saa mielestäni Mikkoa ja nykyinen jatkaa samalla vanhalla kaavalla - eli pelaa eikä tee minun kanssani mitään. 

Tunnen todella huonoa omatuntoa asiasta, että olen edes lähdössä tapaamaan miestä mutta minusta vain tuntuu että on pakko nähdä Mikko ja tietää millainen hän on. Juttelun perusteella hän vaikuttaa niin ihanalta, että haluan tietää onko sama fiilis vielä silloin kun näen hänet livenä. Nyt haluaisin saada tietää olenko tekemässä todella tyhmästi vai kadunko koko loppuelämäni sitä etten lähtenyt tapaamaan niin ihanaa miestä. Totta kai hän vastaa juuri sitä mitä miehessä haen, koska minulla ei ole kuin se oma kuva miehestä jonka olen päässäni tehnyt hänessä ja haluan juuri sen tietää että onko se mielikuva samanlainen sitten kun tavataan. Hän asuu n. 5h päässä minusta. 

Teksti on kirjoitettu puhelimella, joten olen todella pahoillani siitä, jos teksti on sekava. Koittakaa ymmärtää :)

Kommentit (5)

Vierailija

Ps haluan lisätä vielä, että tiedän että ihastuminen on normaalia parisuhteissa ja olen minä ennenkin ihastunut pikaisesti, mutta näin voimakkaita tunteita minulla ei ole ikinä ollut. 

T. Aloittaja

Vierailija

Heippa! Kun luin nykyisestä miehestäsi, niin olen kokenut saman. Kuitenkin eri oloissa, sillä tapasimme vain kerran viikossa. Loppupeleissä erosimme, ja se tuntuu edelleen pahalta, mutta aika näyttää, kuinka hyvin tästäkin selvitään. Niin myös sinäkin pärjäisit, jos ottaisit edes vähän etäisyyttä nykyiseesi. "Mikko" tuntuisi paljon oikeammalta ja ihanemmalta mieheltä. Luulisin, että sinä ansaitsisit parempaa kohtelua mieheltä, josta välität. Ei ole oikein, että nykyisesi vain pelaa, eikä vietä aikaa kanssasi. Se ei todellakaan ole kypsää tuon ikäiseltä ihmiseltä. Ansaitsisit paljon parempaa suhteelta, jota yrität pitää kasassa. Itse ehdottaisin myös sinulle eroa, ja voin vannoa, ettet kadu sitä jälkeenpäin, vaikka ensimmäisenä se tuntuukin pahalta. Tottakai yksinjääminen pelottaa, mutta kai sinulla on luotettavia ystäviä, äiti taikka isä, joihin luottaa? Muista, et ole koskaan yksin. Tapahtuipa vaikka mikä. Mene tapaamaan sitä Mikkoa ja katso sitten muuttuuko asian laita. Tsemppiä elämään!

Vierailija

Minullahan on melkein sama tarina kuin sinulla. Pitkä parisuhde on mullakin, ja tää viimeinen vuosi herätti mun huomion, ettei mun mies enää tee mitään mua varten, eikä halua mun kaa minnekään.. saman aikaan ihastuin toiseen mieheen ja paha itsetunto mullakin on. mä ehdotan sinulle samaa mitä minäkin koetan nykyään, eli sun pitäis saada selville olisiko se "Mikko" sulle tarkoitettu mies, jonka vuoksi voisit sitt lopettaa tätä alamäelle jatkuva parisuhdetta... anteeks kun mulla on kirjoitusvirheitä mutt oon ulkomaalainen :D

Vierailija

Hei aloittaja:)

On Mikko sitten millainen tahansa, suosittelen eroa nykyisestä suhteestasi. Itselläni kesti 6 vuotta jättää mies, jolla ei ollut mitään annettavaa minulle, vaikka itse olin antanut kaikkeni. Älä jämähdä suhteeseen, jos edes mietit eroa. Eron pohtiminen kertoo, että oikeasti olet jo niin tyytymätön suhteeseen, että olisi jo pitänyt lähteä. Se on surullista ja järkyttävää aluksi, totta kai. Mutta voin luvata, että et tule katumaan eroa pidemmän päälle.

Annan sinulle neuvon, jonka olisin itse toivonut saavani noin 2 vuoden suhteessa olon jälkeen (ennen kuin alkoi 4 vuotta kestänyt todella pliisun suhteen vaihe, jonka olisin halunnut jättää kokematta): eroa. Älä mieti tai ylianalysoi vaan eroa. Kun olet päätöksesi tehnyt, älä anna miehen anoa mitään uusia yrityksiä tms (minulla tuhlaantui vielä 1 kesä näin, argh...). Jonkin aikaa on toki sekavat fiilikset ja surua ja pettymystä, mutta voin luvata, että saat elämääsi paljon mielenkiintoisia uusia ihmisiä, joista joku on lopulta se oikea oma kulta. (En usko, että olisi olemassa jotain maagista yhtä Sitä Oikeaa, mutta tarkoitan, että jokaiselle kyllä löytyy tästä maailmasta ja maastakin sentään niin hyvä kumppani, että kaikki aikaisemmat suhteet näyttävät kamalilta sen onnen rinnalla.) Vaikka parisuhteessa tulee riitoja ja toisiin ihastumisia, oikean rakkaan tunnistaa siitä, että kuitenkin, hänen ajattelemisensa saa hymyn huulille ja lämpimän tunteen sydämeen vuosienkin yhdessäolon jälkeen.

Olet myös aika nuori vielä, ja vaikka aluksi yksin oleminen onkin erilaista ja ahdistavaa, tulet huomaamaan, että itse asiassa on huikea tunne olla vapaa. Saat katsoa miehiä. Saat haaveilla. Kun et ole suhteessa, saat hyvällä omalla tunnolla sukeltaa treffipalstoille, baareihin, kahviloihin, harrastuksiin, ja tutustua jatkuvasti uusiin ihmisiin. Ei tarvi katsoa kaikkia seksi/parisuhdemielessä, mutta kaikki vaihtoehdot on lupa pitää avoinna. Have fun and good luck! <3

Vierailija

Vaikken pettämistä hyväksykään(ei sillä että sinä sitä tekisit!) niin sun tilanteessa minusta tosi rohkea teko lähteä tapaamaan tätä miestä ja ihan turhaan podet huonoa omaatuntoa kun olet kaikkesi koittanut nyk. miehen kanssa ja voisi sanoa ettei ole enää sinusta kiinni suhteen kasassa pysyminen. Jos et menisi tapaamaan tätä miestä se jäisi vain vaivaamaan ja ajattelisi "entä jos.." tyylillä vielä pitkään. Ymmärrän ton sun tilanteen paremmin ku hyvin ku itellä vähän sama. Suhdetta takana pian 3v,mutta nyt viimeaikoina olen huomannut,etten vain pysty unohtamaan yhtä miestä(kuka sattuu olemaan paras ystäväni ja semmoinen ensirakkaus mitä en vaan saa mielestä). Olen miettinyt kertoisinko nykyiselle miehelle(kuka on kyllä melkeinpä ihan täydellinen..) tästä vai annanko vaan olla vai mitä. Toisaalta nyt jää häiritsemään ikuisesti jos en edes yritä tän toisen miehen kanssa. Mut tsemppii sulle :)!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat