Hankala isä

Seuraa 
Liittynyt29.3.2015

Elikkäs, oon kuusitoista ja poikaystäväni on samanikäinen. Meillä menee tosi hyvin, seksielämä on aloitettu ja ollaan seurusteltu nyt sellanen 7kk :) Kaikki tuntuu menevän hyvin kun ollaan päästy kokoajan enemmän toistemme perheisiin sisälle, mutta jo otsikosta voi päätellä että joku pistää vastaan - mun ihan oma isäni jonka kanssa ei oo koskaan ollu mikkää huippuvälit hänen kasvatustyylinsä jne. vuoksi. Hänen mielestään tämänikäiset EIVÄT KYKENE seurustelemaan vakavasti saati sitten pysymään yhdessä vaan eroavat parin viikon jälkeen. Hänelle on varmasti ollut shokki tämä yhdessäpysyminen, ja kauhea shokki hänelle oli kuultuaan että olen hänen sanojaan lainaten ¨sekstaillut liian nuorena¨. Äitini jolle pystyn kertomaan lähes kaiken siis kertoi sen isälleni kuulemma käytännön syistä ja vanhanaikasella isälläni flippasi yli ja hän kertoi kuinka pettynyt on minuun ja sanoi etten ollut valmis ja olevani häpeäpilkku suvussa, mikä loukkasi mua todella paljon mutta ehkä tuo mörkö pääsee pian tonkin asian ylitse vaikka siitä on väännetty jo pariin otteeseen. 

Tämänhetkinen ongelma on yökylät. Olen käynyt salaa vanhemmiltani poikaystävälläni öitä, mutta ahdistaa että jään kiinni ja isäni hirttää mut ja rajoittaa mun elämää niinku yleensä mutta vielä radikaalimmin. Poikkiksen vanhemmat luulee että mulla on lupa mikä luo vielä enemmän painetta. Äitini on myöntynyt idealle aikoja sitten, mutta isäni sanoo että olen liian nuori eikä aijo päästää minua poikaystävälleni tai häntä meille mikä on perseestä. Äitini puhuttelun jälkeen hän kuitenkin myöntyi siihen, että kesälomalle päästyäni hän ¨lupaa olla puuttumatta asiaan enää¨, mutta en oikein osaa uskoa tuohon. 

Tästä tuli aika hurjan pitkä, mutta tahtoisin kuulla teidän kokemuksia siitä että onko samanlaasta jossain taloudessa? Kuinka saisin isäni hyväksymään onneni ja suhteeni? Rasittavaa. Poikkis on kyllä meillä esittäytynyt ja jutellut molempien vanhempieni kanssa kaikkea omituista. MITÄ MÄ TEEN

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat