Sähköpostiystävää kaipailemassa! :)

Vierailija

Moi! 

Olen 18-vuotias tyttö Pohjois-savosta, ja kaipailisin uusia ystäviä. Olen hiukan ujo, mutta huumorintajuinen ja persoonallinen tapaus :) Etsin luotettavaa ystävää, jonka kanssa voisin jakaa elämän ilot ja surut. 

Musiikkimakuun kuuluu esim. Ramones, D'espairsRay ja Jason Aldean. Pidän eniten punkista ja raskaammasta musiikista, mutta aika hiljan olen myös kantria ruvennut kuuntelemaan ^^ Pidän piirtämisestä, kirjoittamisesta, musiikista ja käsitöistä. En tällä hetkellä opiskele mitään, mutta syksyksi hain kouluun ja toimin paikallislehdessä avustajana. Pidän eläimistä, ja minulla on yksi kissa :) Koiria tosin pelkään. Minulla on hyvä mielikuvitus ja olen toisinaan suoraan sanottuna aika hörhelö, joten ethän ole kovin tosikko :D Iältäsi voisit olla suunnilleen samanikäinen, mutta eihän se niin kovin nöpelöä ole ^^ Jos synkkaa vaan hyvin niin iällä ei silloin ole merkitystä! 

Sähköpostiosoitteeni on Pokopom1996@gmail.com joten jos kolahti, niin lähetä meiliä! :3 (Minut siis tavoittaa sähköpostilla paremmin kuin tästä keskustelusta) :) 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat