Mies käynyt maksullisissa.

Seuraa 
Liittynyt27.3.2015

Hei,

En teidä onko tämäkään foorumi oikea tälle keskustelulle, mutta nykyään on aika vaikea löytää keskustelupalstaa, jolla tästä aiheesta voisi puhua, mutta joka ei olisi täynnä turhia trolleja.

Juttu on nyt siis niin, että olen nyt puolitoista vuotta ollut suhteessa. Olemme molemmat alle kolmikymppisiä. Nyt on kuitenkin paljastunut, että mies on aikaisemmin käynyt maksullisissa naisissa, en tiedä kuinka usein, mutta ainakin ulkomailla, ehkä myös, tietenkin, Vaasankadulla.

Enkä minä todellakaan voi hyväksyä maksullisissa käymistä. En millään tavalla. Olen jatkuvasti ahdistunut ja olo on fyysisestikin hirveä tämän tiedon takia. Yritän vakuutella itselleni, ettei sillä ole väliä koska mies on nyt kanssani eikä varmaankaan ole pettämässä maksullisen tai kenenkään muunkaan kanssa, ja että sillä ei siten ole mitään väliä suhteemme kannalta, mutta en vain voi olla ajattelematta tätä asiaa. En voi ymmärtää, millainen moraali tai ihminen ylipäätään pitää olla, että voi käydä maksullisissa. Kyseessä on kumminkin komea mies, jolla on ollut lukemattomia naisia tarjolla muutenkin.

Niinä hetkinä, kun onnistun olemaan ajattelematta asiaa, olen todella onnellinen hänen kanssaan, hän on ihana ja kiltti ihminen enkä ole koskaan tuntenut tällaista rakkautta kenenkään muun kanssa. Mutta sitten tuo ajatus iskee taas.

Mitä ajatuksia teillä on tällaisen suhteen?

Kommentit (2)

Karpalopensas
Seuraa 
Liittynyt13.8.2011

Pitäisköhän keskutella miehen kanssa siitä, että sua vaivaa se? 
Selvittää syyt miksi hän on päätynyt maksullisiin? Kokeilunhalusta? 

Ehkä tuota ei pidä niin kovasti stressata, jos mies on käynyt testaamassa mahdolliset taudit ja käytätte ehkäisyä. Ei pidä jumittua menneisyyteen liikaa. Tosin jos tää on semmoinen juttu, jota et vaan yksinkertaisesti pysty hyväksymään eikä juttelemalla selviä niin ei kai siinä sitten vaihtoehtoja ole kuin erota.

NeitiX
Seuraa 
Liittynyt27.3.2015
Karpalopensas

Pitäisköhän keskutella miehen kanssa siitä, että sua vaivaa se? 
Selvittää syyt miksi hän on päätynyt maksullisiin? Kokeilunhalusta? 

Ehkä tuota ei pidä niin kovasti stressata, jos mies on käynyt testaamassa mahdolliset taudit ja käytätte ehkäisyä. Ei pidä jumittua menneisyyteen liikaa. Tosin jos tää on semmoinen juttu, jota et vaan yksinkertaisesti pysty hyväksymään eikä juttelemalla selviä niin ei kai siinä sitten vaihtoehtoja ole kuin erota.

Mies ei siis tiedä että minä tiedän, enkä tiedä myöntäisikö jos kysyisin.

Varmasti syiden kuuleminen helpottaisi oloani, mutta luulen, että en voisi enää jäädä suhteeseen, jos kuulisin sen häneltä itseltään. En vain halua myöntää tätä täysin itselleni. Outoa. Oksettavaa.

Yritän vakuutella itselleni että moni olisi hänen sijassan toiminut samoin, nuorena, kokeilunhaluisena, kännin yllyttämänä, mutta se ei auta. En ymmärrä, miten joku voi ostaa toisen omaan käyttöönsä noin intiimiin tarkoitukseen. On niin turha väittää, että yhtälailla vaikka hieroja antaa maksusta oman kroppansa toiseen käyttöön, ei hieronta tai muu fyysinen toiminta vain yksinkertaisesti ole sama asia kuin seksuaaliset teot.

Ja silti haluan olla hänen kanssaan. Miten tämä voi olla näin vaikeaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat