asiaa pettämisestä!

Vierailija

Luin netin syövereistä keskusteluja ja artikkeleita pettämisestä. Niistä jäi sellainen kuva, että pettäjä on automaattisesti jotenkin epätasapainoinen ja huono ihminen. Onko se niin mustavalkoista? 

Olen ollut mieheni kanssa lähes 10 v. Ja siihen aikaan on mahtunut monenlaista myllerrystä, myös uskottomuutta. Tilanne on se, että meillä kuitenkin on toimiva arki, lapsi, talo. Myös kohtuullinen seksielämä. Puhumme toisillemme. Rakkaus? No tässä kohtaa minua alkaa naurattaa. Rakkautta on jonkinlaista, mutta eihän se mitään ilotulitusta ole enää ollut aikoihin, ja jos välillä onkin, niin se on monen tempun tulos.

Minua on alkanut vaivaamaan se, että olenko nyt ikuisesti vain ja ainoastaan tämän miehen kanssa. Näin on sovittu, ja se on normi. Mutta vaivaa silti. Haluaisin kokeilla toista, rehellisesti. Olen miettinyt tätä myös niin, että jos mieheni tekisi jotain selkäni takana. Ja minä vähät välittäisin! niin pitkään, kun ei kukaan tule leikkimään äitipuolta tyttärellemme, eikä sotke arkea, minusta se olis ok. En omista miestäni, enkä halua omistaa. Hullua?

Harmi kun tätä ei saisi sanoa. 

Kommentit (2)

Vierailija

Itse puolisen vuotta sitten haikailin kesä seuralaiseni perään ja se yltyi niin kovaks, että puhuin aika vasta alkaneen parisuhde mieheni kanssa. Päätettiin, että kävisin tapaamassa häntä, mutta sänkyynhän sitä mentiin. Siitäkin oltiin kyllä juteltu mieheni kanssa. Kyllähän se parisuhdetta rasitti, mutta vielä yhdessä ollaan vaikka ongelmia on ollu. Tapahtuneesta miestäni stressaa edelleen tekemäni. Asiasta päiväkerralaan parempaan mennään.

Itse en tainut olla valmis silloin vielä sitoutumaan, mutta tapahtunut sai silmäni avautumaan ja ymmärsin kuinka paljon raksatan miestäni ja en halua luopua hänesta. Itselläni uskottomuus johtui myöskin omasta henkisesta tilanteesta jota en ollut edes huomannut. Asia parempaan suuntaan.

Sanoisin, että puhuminen ja avautuminen kannattaa.

Ennen ajattelin, että vapaa suhde on hyvä. Mielipiteeni on myös muuttunut asiaan tapahtuneen jälkeen.

Vierailija

Saattaisi ukko parka olla aika hämillään jos näistä alkaisin keskustella :( On se kumma keksintö tuo omistushalu ja mustasukkaisuus. Ymmärrän jos oltais tuore pari, niin ei sitä halua jakaa toista kolmannen osapuolen kanssa, mutta vuodet tekevät tehtävänsä, se on fakta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat