Mitä ajattelee neitsyt-mies??

Vierailija

Hellou, horoskooppi skeptikoy voi lopettaa lukemisen välittömästi. Kaipaan oikeita vinkkejä. :D

Taustaa: musta kiinnostuu Yleensä kaksoset, vaa'at ja leijonat, joten en tiedän Mitään neitsyt-miehistä. Itse siis olen oinas.

Kohtasin ihanaisen neitsyen netissä. Kirjoittelimme niitä näitä. Ihmettelin kun hän ei pyytänyt edes kuvaani nähtäville, yleensä se on ensimmäisenä mitä miehet kyselevät, kuvattomalla profiililla olin siis liikenteessä. Tarjosin hänelle itse mahdollisuutta kuvaani, jonka jälkeen hän pyysi treffeille sanoilla "vai eihän ole vielä liian aikaista". Oltiin +-viikko siinä vaiheessa keskusteltu, itsehän voisin tavata jo tyyliin seuraavana päivänä. :D Hän vaikuttaa siis olevan hidas liikkeissään.

Treffit meni paremmin kuin hyvin. Hän tosin puhui aika paljon itsestään, ilmeisesti ominaista neitsyelle?? Lähdimme molemmat saatesanoilla "oli hauskaa ja ehdottomasti voidaan tavata vielä". Nyt kuitenkaan jäbä ei ota itse yhteyttä. En mäkään kehtaa häntä häiritä. Jos mä lähetän jotain, niin vastaa nopeasti ja ystävällisesti. 

Mietin, onko hänellä joku tutkiskeluvaihe päällä?? Neityillä kuulemma on sellasia. Ja tämä hidas yhteydenpito, onko hän tosiaan vaan niin verkkainen liikkeissään? Ja haluaa pitää etäisyyttä? Vai häntä ei vaan kiinnosta? Sain kyllä sellaisen kuvan, että häntä Todellakin kiinnostaa. Olen treffaillut useita tyyppejä ja tunnistan kyllä jos ei sytytä.

Help meee please. What the hell is he thinking? Aion kysyä tarkemmin jos ja kun vielä näemme. Mut en oo ketään näin hidasta tavannut "onko liian aikaista tavata".

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat