Uusia tuttavuuksia tampereelta:)

Vierailija

Otsikkokin sen jo sanoo, eli uusia tuttavuuksia olisin vailla! Opiskelujen jälkeen kaverit hajaantuneet ympäri suomea eikä enää ole sellaista tyttöporukkaa, jota kaipaisin. Yhteistä hauskan pitoa, lenkkiseuraa ja bileseuraa :) itse olen 24v tyttö Tampereelta 

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Heimoi ^^

Ite muutin Tampereelle n. vuosi sitten eikä tässä oo kavereita oikeestaan kertyny :s
Täytän toukokuussa 20-vuotta ja omistan kaks koiraa ^^ Ja pääsen helposti kulkemaan keskustassa jne :)

Vierailija

mooi! täällä pian 21 vuotta täyttävä tyttö! :) kesällä muutin tampereelle opiskeluiden takia ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. kukaan tyttöjen iltaa vietteleen tai bilettämään yhdessä?

Vierailija

Haluuttekste laittaa mulle vaikka s-postiin linkkinä teijän fb-profiilin? Voisin siitä kutsuu ystäväks ja tehä ryhmän meille? En pysty tekeen ryhmää ilman ettenkö laittais heti siihe väh. yhen osallistujan :s :D

S-posti; marinanne @hotmail. fi  Toki välit pois ^^

Vierailija

Täällä olis kans 26 vuotias tyttö tampereelta vailla uusia kavereita :) Kaverit vähän hajaantunu eri puolelle suomea, joten olis kiva tutustua uusiin ihmisiin. Vaikka viettään tyttöjen iltaa tms. Itellä on kans koira ja lenkkeilyseuraa olis kiva välillä saada :)

Vierailija
Vierailija

Täällä olis kans 26 vuotias tyttö tampereelta vailla uusia kavereita :) Kaverit vähän hajaantunu eri puolelle suomea, joten olis kiva tutustua uusiin ihmisiin. Vaikka viettään tyttöjen iltaa tms. Itellä on kans koira ja lenkkeilyseuraa olis kiva välillä saada :)

Kuulostaa kivalta! onko sulla sähköpostia niin voisin kirjoitella sulle?:)

entä ootteko ehtineet tekemään ryhmää facebookissa? Täällä kirjoittelee viestiketjun aloittaja :D

Vierailija

Täällä 28-vuotias tamperelainen tyttö myöskin! Oon juuri eronnut pitkästä parisuhteesta ja kaipaisin seuraa etten jumiutuisi koirien kanssa neljän seinän sisälle :) bileseura, lenkkeilyseura, ihan kaikenlainen seura olis tervetullutta! Ja ikäisesti en siis koe olevani vielä niin vanha, tuun toimeen kaikenikäisten kanssa. 

Vierailija

Minäkin kaipaisin uusia ystäviä, täälläkin on se tilanne, että kaikki ystävät on ympäri Suomea... Olen 27-vuotias, parisuhteessa ja töissä käyn. Meillä on koira, josta ei tosin ehkä lenkkiseuraksi ole, mutta musta varmasti olisikin :) Illanistujaiset ja kahvittelut erityisesti kiinnostaa, baarit ei enää niinkään.

Vierailija

Mä oon  Tampereelle tulossa viikonlopuks ja mielelläni löytäisin seuraa mahdollisesti Popedafaneista! :D Oon 25 vuotias, Turussa asuva ja tuun kattoo Costellon näytöksiä Tampereen Komediateatteriin, saanko sinut seurakseni? :)

Vierailija

Moikka. Täällä myös yksi kesällä 22 vuotta täyttävä tamperelaistyttö vailla uusia tuttavuuksia. Koira löytyy joten lenkille saa seuraksi ehdottomasti meidät :) Myös kahvittelu, baari tai ihan vaan yleinen hengailu on kivaa :) mulle saa laittaa sähköpostii jos haluaa, ilmeisesti mitään ryhmää ei vielä ole? :)

saana.h(ät)hotmail.com

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kuulostaa kivalta! onko sulla sähköpostia niin voisin kirjoitella sulle?:)

entä ootteko ehtineet tekemään ryhmää facebookissa? Täällä kirjoittelee viestiketjun aloittaja :D

Moi! Mun s-posti on sweet666_88@hotmail.com ja sellanen faceryhmä olis kyl ihan bueno :)

Vierailija

Täällä yksi 19 vuotias Tyttönen! muutin muualta opiskelemaan tampereelle ja  olisi kiva tutustua ihmisiin oman opiskeluporukan ulkopuoleltakin :) tulen hyvin toimeen eri ikäisten kanssa ja just kahvittelu,shoppailu,baareilu,lenkkeily ja kaikenlainen muu hengailu kuulostais hyvältä. joku ryhmä jonnekkin (fb,whatsapp..) ois kiva :)

jjennih@luukku.com

Vierailija

Laittakaa toki s-postia, kerkeen nyt vasta alkaa vääntää ryhmää ku pääsin takas kotio :o Ja tässä pää lyö tyhjää mitä ryhmän nimeks laitan. Btw laitan ryhmän salaiseks, eli kukaan ei nää että oot siihen ryhmää liittyny, paitsi no toki sinä itse ja muut ryhmäläiset ^^ Eli s-postia > kutsun kaveriks > lisään sut ryhmään ^^ Jostain syystä osa oli roskapostissa :o
s-posti > marinanne @ hotmail.fi ja välit poies ^^ yritän nyt keksiä jotai järkyttävää ryhmänimeä ^^

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat