Onko minulla emätintulehdus? Tänne kaikki heti D:

Vierailija

Siis alapää haisee todella pahalle, lähes aina housujen läpi! Tätä on jatkunut jo aika kauan. Olisin muuten jo lääkärille hakeutunut, mutta ongelma on että olen 12 vuotias että D:: voiko 12 vuotiaalla olla bakteerivaginoosi/joku muu? kiva sanoo jollekki äitille että hei mun alapää haisee varaisitko ajan lääkäriin ku ei olla mitenkää puheliaita näistä asioista. Ja syy miksi seikkailen täälä cosmopolitanin sivuilla on se että demi jumitti enkä saanut viestiä sinne joten tulin tänne että no judge pliis auttakaa

Pidän kuukautissuojia _joka_ päivä koulussa ja joskus viikonloppuna koska minulla on virtsanpidätysongelma jolle ei voida tehdä mitään että vaikuttaako se että pidän kuukautsissuojia paljon enemmän kuin normaalisti pitäisi nii jotenkin esimerkiksi pH:seen?? Ja välillä esiintyy todella, todella paljon ja todella limaista valkovuotoa joka ei haise. Välillä jos oon menossa vaikka suihkuun niin on polviin asti kunnon limavana. Joskus kunnon läntti alkkareissa kun esim herään ellen ole nukkunut kuukautisside pöksyissä. Vuoto ei ole kökkäreistä.

Mitä teen ja mikä mulla on?? Emätintulehdus vai pH:t sekasin? lääkärille vai ei? kuulostaako vakavalle? Tää näyttää todella huonolle trollille ja varmaan monet sai kunnon naurut mutta oikeesti auttakaa mua tää on valitettavan totta ja demi tosiaan jumitti mulla ihan täysillä niin tulin tänne kun aattelin että saisin nopeemmin täältä apua. eikä pls mitään ''hajosin kui nolo'' tai vastaavia kommentteja koska tarviin oikeeta apua please :(( 

Kommentit (5)

Vierailija

Moi!

Mun mielestä voisit ihan hyvin jutella äitis kanssa, tai sitten käydä esim. koulussa terkkarilla! Saisit ainakin varmemman diagnoosin. Voi olla, että oireet ei johdu siitä, että käytät suojia joka päivä, mutta se ei ainakaan edes auta asiaa.. :) Suosittelen kyllä että käyt ihan lääkärissä, niin saat ainakin tarvittaessa oikeenlaisen lääkityksen siihen :) Ja uskoisin kyllä, että pidätysongelmillekin löytyis joku vaihtoehtonen ratkasu - ainakin ilman tollasia ongelmia mitä sulla nyt on :) 

Vierailija

Sanoisin myös niinkuin aikaisempi henkilö tässä kommentoi että puhu sun äidin kanssa! Ei tällaiset asiat noloja ole, kuuluvat naisen elämään. Mulla on ollut saman tyyppinen vaiva ja se vaan jatkui joten soitin gynekologille ja sain siihen lääkkeet. Parempi tehdä asialle jotain kun kärsiä.: D

tietämätön...

mä oon lukenu jostain että ne suojat eivät auta yhtään että mielummin vaihtoalkkareita...mut en mä tiedä. mulla on vähän samoja ongelmia eikä ne oikein kivoja ole. en kyllä äidillekkään viitsi mennä sanomaan (oon 12)

Vierailija

tietämätön... kirjoitti:
mä oon lukenu jostain että ne suojat eivät auta yhtään että mielummin vaihtoalkkareita...mut en mä tiedä. mulla on vähän samoja ongelmia eikä ne oikein kivoja ole. en kyllä äidillekkään viitsi mennä sanomaan (oon 12)

Miksi sille äidille olisi niin vaikea puhua, äitihän on lähin ja hän on sinut synnyttänyt. Kyllä äiti tietää. Ja myös jos hän pyykit tsekkaa pesuun, hän huomaa kyllä, joten mene ensin juttelemaan äitisi kanssa.

Yksi asia on myös jonka huomasin tuolla jonkun tytön itsetyydytyksen tiimoilta, että kun opettelette sitä puuhaa olkaa tarkkoja puhtaudesta, kyllä pöpöt saa aikaan vuotoa, eli normaalisti hylkii sitä likaa jota emättimeen on joutunut ja kun pahaksi pääsee

haiseen on se lääkkeellä korjattava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat