Naiselliset naiset ja tytöt!

Seuraa 
Liittynyt26.2.2015

Onko pk-seudulla muita naisellisia naisia? 

Olen 24vuotias eikä mulla oo yhtään kaltaistani seuraa..

Olen kuullut, että olen naisellisin nainen mitä kukaan on koskaan tavannut ja varmaan siksi olen yksinäinen.. Tai en tiedä, että mikä on syy. Huonoja kokemuksia.

Eli kauneudenhoito, terveys, liikunta, meikit, naisten jutut ovat todella tärkeitä asioita. Haluaisin kiinnostua muustakin, mutta on naisenlogiikka.

Kaipaisin seuraa syvällisiin keskusteluihin, treenikavereiksi, kokeilemaan uusia harrastuksia yms.

Olen todella kiltti, suvaitsevainen, auttavainen ja oikeudenmukainen.

Kokemusteni takia yksinäisyys on vallannut elämäni ja haluaisin sosiaalistua mikä on vaikeaa siksi, että on jäänyt näin yksin mm. parisuhteen loppumisen jälkeen..

En pidä bilettämisestä joten siksikin sosialistuminen on vaikeaa kun yleistä että sieltä seuraa löytää. :D

Muita samankaltaisia?

Kommentit (2)

Vierailija

Voi että kun kuulostat ihanalta ihmiseltä! Itse vain asun Porissa, että jos se ei ole hirveä ongelma, olisi kyllä kiva tutustua ja saada Hesastakin tuttava ehkä ystäväkin! :) minulla ihan samanlainen elämäntilanne, kaipaa uusia samanhenkisiä ystäviä, mutta ei tiedä mistä lähtisi hakemaan kun ei kerta kaikkiaan ehdi enää haastavan ja aikaavievän työni päälle sekä lenkkeilyn ohelle hankkia uutta harrastusta! :) Eikä varsinkaan Porista tunnu löytyvän samanhenkistä kaveria ja AMK-aikaiset koulukaverini ovat melkein kaikki muuttaneet ulkomaille! :)

Olen 24v, toimihenkilötehtävissä oleva nuori nainen:) Luonteeltani olen iloinen positiivinen sekä rempseä, mutta älykäs ja syvällinen. Tykkään puhua kaikesta pinnallisestakin, mutta tietenkin tavoitteena olisi löytää lisää ihan oikeita kavereita/ ystäviä,joiden kanssa puhua kaikesta syvällisestäkin :) Olisi kiva esim sähköpostitella sinun kanssa ja jossain vaiheessa lisätä sinut facebook-kaveriksi :)

Vierailija

Moi!

Täällä yksi naisellinen nainen Helsingin seudulta : ) Olen juuri kiinnostunut noista samoista jutuista jotka mainitsit mutta osa minusta on samaan aikaan poikatyttö, olen kiinnostunut mm. videopeleistä. Vaikeaa on myös ollut löytää saman tyyppisiä ihmisiä, olen nuoresta iästä asti ollut kiinnostunut meikeistä, muodista ja pukeutumisesta. Ja koska olen pikkukaupungista alunperin kotoisin en oikein sopeutunut massaan jotka eivät meikanneet ja käyttivät jotain farkut-huppari-tyylistä yhdistelmää.: D Onneksi muutin Helsinkiin koska täällä näkee enemmän erilaisia ihmisiä. Olisi kiva jos vaikka laittaisit sun sähköpostin tänne niin voisi puhua lisää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat