Ystäviä Satakunta/ 100km säde

Vierailija

Heippa! Enpä ole ennen tätä keinoa yrittänyt mutta yrittänyttä ei laiteta! :)) Olen tällä hetkellä sellaisessa elämäntilanteessa, että kaipaisin enemmän ystäviä elämääni, mutta minulla ei ole kiireisen ja vaativan työni sekä juoksuharrastuksen vuoksi aikaa aloittaa esim uutta harrastusta, josta löytäisi ystäviä :) Olisi kiva saada esim viikonloppuihin enemmän tekemistä ja lisää oikeita ystäviä, joiden kanssa puhua "syntyjä syviä" sekä tehdä kaikkea kivaa: shoppailla, kahvitella, katsoa elokuvia ja käydä vaikka yksillä :D Minulla on ihania ystäviä, mutta he asuvat niin eri puolilla Suomea, että olisi kiva saada vähän lähempää kavereita/ ystäviä :)

Olen 24-vuotias, alemman korkeakoulututkinnon omaava, itsestään huolta pitävä nuori nainen :) Luonteeltani olen positiivinen, ulospäinsuuntaunut sekä rempseä persoona, mutta minusta löytyy myös hyvinkin älyllinen ja syvällinen puoli. Eli voin ihan hyvin puhua parikin tuntia esim. laukuista ja muusta pinnallisesta, mutta kaipaan keskusteluihin myös syvällistäkin ulottuvuutta :)

Jos olet 20-30v, hyvän itsetunnon omaava tavallinen ja tasapainoinen nuori aikuinen, laitathan minulle sähköspostilla viestiä: johanna90.1234@gmail.com

Kommentit (4)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat