KUOPIOlaiset hoi! :)

Vierailija

En löydä edellistä viestiketjua, joten teen uuden.

Löytyykö innokkaita baariseuralaisia, voitais kerätä porukkaa kasaan ja lähteä porukalla illanviettoon Kuopion yöelämään :)

Ottakaa aluksi vaikka yhteyttä täällä tai sähköpostilla osoite: laku14@luukku.com

Itse olen 25-vuotias iloinen ja huumorintajuinen menevä nainen :) 

Kunhan saadaan porukka kasaan niin voitais tehdä facebook ja/tai whatsapp-ryhmän niin jatketaan siellä juttua :)

Rohkeasti vain kaikki mukaan :)

Kommentit (7)

Vierailija

Moi! Täällä ois yks 24-vuotias nainen joka kaipailis uusia tuttavuuksia. :) Tosiaan ois kiva jos saatas joku pikku porukka kasaan. :) Mulle siis kelpaa ihan kahvittelu, sali yms. tuon baarittelun lisäks. :D Oon siis asunu jo muutamia vuosia täällä, mutta suuri osa kavereista on muuttanu muualle niin ei tuu niitäkään sit niin usein nähtyä.

Vierailija

Kiva :) Kyllä minäkin kaipaan myös muuhun tekemiseen kaveria kuin tuohon baareiluun :D Laitatko sähköpostia minulle? Osoite oli siis laku14@luukku.com

Toivottavasti saadaan enemmänkin porukkaa kasaan :)

t. aloittaja

Vierailija

Moi, vieläkö tämä on voimassa? :)

Täällä olisi 23-vuotias nuori nainen Kuopiosta. Seurustelen, mutta monet ystäväni ovat hajautuneet ympäri Suomea opiskeluiden perässä, joten olisikin kiva löytää uusia tuttavuuksia. Etsin siis mahdollisesti uusia ystäviä ja seuraa esimerkiksi ulkona käyntiin ja muuhun.:)  saspu1@hotmail.com

Vierailija

Vanha keskustelu, mutta koitanpa silti nostaa :) Eli täälläkin yksi parikymppinen nainen Kuopiosta, joka haluaisi tutustua uusiin ihmisiin! 

Vierailija

täällä olis 27v seurusteleva yh-äiti, etsimme miesystäväni kanssa seuraa illanviettoon ja kaikkeen muuhunkin mukavaan. pikkuinka

Vierailija

Minä myös! 26-vuotias nainen Kuopiosta kavereita vailla :) vasta 1,5 vuotta olen täällä asunut, Pohjanmaalta alunperin kotoisin. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ihan vaan vaikka kahvikupposen äärellä. Saataisiinkohan me jotain tapaamista järjestettyä? :)

Vierailija

Jotain kautta tänne eksyin ja jäin miettimään viitsinkö tänne mitään laitella, mutta parempi se on pistää kuin pyöritellä sormia. Muutin juuri Kuopioon opiskelemaan enkä tunne ketään täältä. Olisi kiva saada kaveri pelaamaan frisbee golffia tai lenkkeilemään, elokuviin yms. Olen 26 vuotias mies henkilö keski-suomesta päin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat