Se kuuluisa eka kerta

Vierailija

Hei!

Haluaisin kysyä muiden cosmonaisten kokemuksia ensimmäisestä kerrasta, neitsyyden menettämisestä. Kadutteko teidän ensimmäistä kertaa? Haluaisitteko muuttaa siitä jotain? Olitteko humalassa? Mitä neuvoja antaisitte nuorille ketkä harkitsevat seksielämän aloittamista?

Kommentit (10)

Vierailija

Ensimmäinen kertani tapahtui nykyisen poikaystäväni kanssa ollessani jo 21-vuotias! Olen silti onnellinen, että menetin niinkin tärkeän asian kuin neitsyyteni vasta aikuisena ihmiselle, josta todella välitän ja joka todella välittää minusta.

Emme olleet kumpikaan humalassa. Ainut asia, mitä tuosta kadun, on, että se olisi voinut tapahtua vasta ehkä vähän myöhemmin kuin muutaman viikon seurustelun jälkeen...

Voisin antaa sellaisen neuvon, että harrastakaa seksiä vasta, kun oikeasti tuntuu siltä! Vaikka kaverit hyppäisivät sänkyyn todella aikaisessa kehitysvaiheessa, sinun ei tarvitse seurata perässä. Luulen, että nykyään arvostetaan enemmän sellaisia, jotka eivät hyppää sänkyyn heti, vaan vasta, kun ihan oikeasti tuntuu hyvältä ja oikealta. :)

Vierailija

Olin humalassa, kyseessä oli yhden illan juttu enkä nähnyt miestä koskaan sen jälkeen. En kadu mitään. Oli hauskaa. 

Antaisin neuvoksi, että älä turhaan stressaa. Neitsyydestä on tehty ihan liian suuri numero. 

Vierailija

Olin 14 ja silloisen poikaystäväni kanssa, emmekä olleet humalassa. Itse henkilöä en kadu, vaikkakin nuorta ikääni. Kokemus ei ollut mitenkään erityisen kauhea, mutta ei se kovin mukavaakaan ollut.

Nyt vanhempana olen sitä mieltä, että olisi pitänyt odottaa pitempään. Antaisin neuvoksi tehdä mitä itse haluaa, eikä alistua ympäriltä tuleviin paineisiin :)

Vierailija

18- vuotias, poikaystävän kanssa. Mitäpä tuosta kertomaan, kokemus siinä missä moni muukin ja lopulta aika pikkujuttu oikeasti merkittävien ja tärkeiden kokemusten joukossa. Oli ihan kivaa ja luonnollista, niin sen pitikin mennä.

Sanoisin, että siinä vaiheessa kun ymmärtää, ettei neitsyys tai sen menettäminen ole kovinkaan merkittäviä tekijöitä ihmisen henkisessä kasvussa, on valmis seksiin.  Ei kukaan kasva yössä aikuiseksi sen takia, että harrastaisi seksiä 12-vuotiaana. Virheellisesti jtkut nurte kuvittelevat saavuttavansa jnkinlaisen sosiaalisesti korkeamman tai "kypsemmän" statuksen kun harrastavvat seksiä, mutta se on tosiaan pelkkää  harhakuvitelmaa.

Muistakaa kumi! Jos jokin seksissä kaduttaisi myöhemmin, niin se, että olisi saanut turhan sukupuolitaudin kumppanilta, kun sen olisi voinut helposti välttää kumin käytöllä. Jos kumien ostaminen nolottaa liikaa, ettei pysty niitä hankkimaan, ei ole valmis seksiin.

Vierailija
Vierailija

18- vuotias, poikaystävän kanssa. Mitäpä tuosta kertomaan, kokemus siinä missä moni muukin ja lopulta aika pikkujuttu oikeasti merkittävien ja tärkeiden kokemusten joukossa. Oli ihan kivaa ja luonnollista, niin sen pitikin mennä.

Sanoisin, että siinä vaiheessa kun ymmärtää, ettei neitsyys tai sen menettäminen ole kovinkaan merkittäviä tekijöitä ihmisen henkisessä kasvussa, on valmis seksiin.  Ei kukaan kasva yössä aikuiseksi sen takia, että harrastaisi seksiä 12-vuotiaana. Virheellisesti jtkut nurte kuvittelevat saavuttavansa jnkinlaisen sosiaalisesti korkeamman tai "kypsemmän" statuksen kun harrastavvat seksiä, mutta se on tosiaan pelkkää  harhakuvitelmaa.

Muistakaa kumi! Jos jokin seksissä kaduttaisi myöhemmin, niin se, että olisi saanut turhan sukupuolitaudin kumppanilta, kun sen olisi voinut helposti välttää kumin käytöllä. Jos kumien ostaminen nolottaa liikaa, ettei pysty niitä hankkimaan, ei ole valmis seksiin.

Hmm, kirjoitusvirheitä :D "jtku nurte" pitäisi lukea jotkut nuoret ja "jnkinlaisia" on tietysti jonkinlaisia.

Kiikkaks
Seuraa 
Liittynyt1.3.2015

15-vuotiaana, silloisen poikakaverini kanssa ja 9 kuukautta seurustelua takana. Omassa sängyssä ja selvinpäin. Molemmat kokemattomia, joten olihan se aika säätöä. :D Jännitti ja sattui jonkin verran, mutta en kadu, enkä muuttaisi mitään.

Eli homma meni kaiketi niin kuin sen "pitäisikin" mennä... :P

Vierailija

22-vuotiaana poikkiksen kanssa. Ois voinu aiemminki mennä, mutta olin tosi ujo eikä ketään yhtä hyvää ollut siihen mennessä ollut edes näköpiirissä. :D Eli olen tyytyväinen että hälle neitsyteheni "annoin". Hän kokeneempi, ei ollut säätöö, mutta jännitin. Huh, onneks oli ohi. Vasta myöhemmin sitä sitten oppi miltä seksi oikein voi tuntua. Ei se ensimmäinen kerta oo oikein vielä mitään.

Vierailija

Eka kertani oli 14-vuotiaana kaveripojan kanssa, silloin ei tosin vielä yhdyntää, vaan hipelöintiä ja suuseksiä. Molemmat oltiin selvinpäin ja oli kertakaikkiaan todella sekavat fiilikset; toisaalta olin äärettömän ilmoinen ja pidin pojasta, mutta samalla se oli äärimmäisen noloa, kun kaikki oli melkoista säätämistä.

Yhdynnässä olin ensimmäisen kerran vasta 22-vuotiaana (eri kaveripojan kanssa) pienessä hiprakassa, kaikkien oletusteni vastaisesti se ei sattunut olenkaan, vaan oli erittäin mukava kokemus:) Seksi oli luontevaa ja hauskaa. Kumppanini oli kokenut ja osasi ohjata minuaki sängyssä hyvin (ja itsellenikin oli kerääntynyt jo tietoutta seksin "teoriasta").

Kumapaakaan eka kertaa en ole katunut, vaan muistelen lämmöllä.

Vierailija

Olin 18-vuotias ja tapaillut neljä vuotta vanhempaa miestä viikon ajan. 

Oltiin ihan täysin selvinpäin, tavattiin ihan arki-iltana, kokkailtiin lihapullia ja sitten siirryttiin miehen makkariin. Oli tosi ihanaa, vaikka hieman ongelmia olikin - miehellä on huomattavasti keskivertoa isompi penis, minä en jännittämisen takia oikein meinannut kostua ja ei tajuttu käyttää liukkaria :--D Aikamoisen säädön jälkeen saatiin kuitenkin petipuuhat pelittämään! Kyllä helpotti se että miehellä oli yli 20 kumppania takana. 

Vierailija

Itse 17-vuotiaana taoasin festareilla pojan jonka kanssa päädyin läheiseen metsään. Aika nopea akti mutta kuitenkin. Ei oltu humalassa. En tullut. Kunnon seksiä sain pari viiko sen jälkeen 8 vuotta vanhemmalta. Molempua tuli tavattua vielä jälkeenkin päin.

Neuvoksi sanon, että kannattaa tutustua itseensä kunnolla ennen ekaa kertaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat