Seksitaudin väärin diagnosointi?! APUA!!!

Seuraa 
Liittynyt9.2.2015

Elikkä, tuossa viime vuoden elokuussa tuli tehtyä kännissä tyhmästi ja harrastin suojaamatonta seksiä baarista nappaaman kundin kanssa. 10/10 pistettä huonosta ideasta ja tyhmyydestä. Olen tietoinen ehkäisyn tärkeydestä, aina kondomia olen käyttänyt kaikkien edellisten seksikumppanien kanssa joten en seksivalistusta tähän väliin kaipaa, kiitos. Känninen virhe ja siitäkin viisastuneena. Noh, kumminkin, siitä pari päivää eteenpäin, niin alkoi kirvellä jumalattomasti pissatessa ja alapäätä muutenkin kutitti vietävästi koko ajan. Siinä sitten itkua tihrustaen paniikissa kurkin sinne alapäähän ja siinähän ne oli, emättimen ulkopuolella pieniä rakkulaa muistuttavia pallukoita. Aloin hädissäni Googlettamaan kaikki mahdolliset seksitaudit ja pommittamaan jätkää viesteillä joissa kysyin häneltä hänen sukupuolielintensä tilanteesta. Olin samaa kysellyt jo tuona kyseisenä iltana kun seksiä harrastimme, ja vieläkin jätkä sanoi samaa: Oli kesän alussa ollut testeissä eikä mitään pitäisi olla.

Kyllä se kirvely sitten lopulta lakkasi, eikä alapää enää kutissut ku viimestä päivää, mutta ne rakkulat pysyi. Epäilin milloin mitäkin seksitautia, mutta en saanut itseäni vietyä testattavaksi kun hävetti niin vietävästi enkä tiennyt minne mennä tai mitä tehdä. Otin sitten asian puheeksi yhden kaverini kanssa joka kertoi olleensa testeissä itsekkin ihan vaan varmistaakseen että kaikki on ok vaikka olikin oireeton ja sai minutkin sinne passitettua.

Tähän mennessä oli jo kolme kuukautta kulunut, rakkulat olivat edelleen emättimen aukolla, pienenivät aina välillä, mutta eivät ne koskaan olleet puhjenneet tai menneet. Vaihtelivat vaan koossa. No siellä testeissä sitten kun lääkäri sinne katsoi totesi että ei se kyllä herpestä ole, sanoi että varmaankin tulehdus emättimen limakalvoilla. Otettiin kaikki mahdolliset testit, näytteet emättimestä, verinäytteet sun muut, eikä mitään seksitautia todettu. Lääkäri sanoi, että pattien pitäisi mennä itsestään pois, mutta elokuusta on nyt jo puolivuotta ja siellä ne edelleen ovat!

Niimpä kysymys kuuluu, uskotteko että sukupuolitautien poliklinikalla työskentelevä lääkäri voisi tehdä virheellisen diagnoosin ja että mulla joku sukupuolitauti kumminkin on? Pitäisikö mennä uusiin testeihin? Mitä nää kummalliset rakkulat voi olla jotka menee edestakasin koossa mutta ei koskaan katoa ja miten mä niistä eroon pääsen jos sukupuoliklinikalta vaan sanottiin että odottele? Voiko terveyskeskukseen viedä ne katsastettavaksi jos vaikka joku antibiootti tarvittaisiinkin? Rakkulat sijaitsevat limakalvoilla emättimen aukon ulkopuolella symmetrisessä kaaressa sekä emättimen aukon reunoilla. En ole seksiä elokuun jälkeen tämän takia ole harrastanut, kun en tiedä voiko tämä oikeasti olla jotain tarttuvaa ja hävettäisi ihan liikaa. Kirvely ei enään ole myöskään palannut eikä rakkuloihin muutenkaan satu, paitsi jos niitä painelen (aina kädet pestynä ennen ja jälkeen tietty), hieman tuntuu kirpaisevaa painetta. Myös kuukautiseni ovat säilyneet täysin normaaleina eikä mitään muuta oireiluita alun kirvelyn, kutinan ja vieläkin piinaavien rakkuloiden lisäksi ole. AUTTAKAA!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat