Eteen vai taakse päin?

Vierailija

Heippa. Tällä hetkellä painin todella suurien tai noh suurien ja suurien asioiden kanssa, mutta olen todella paljon mietinnyt sitä että kannattaisiko otta yhteyttä "entiseen". syy miksi se entinen sana on heittomerkeissä on se, että ikinä ei virallisesti päästy seurustelu-asteelle, vaikka siitä kyllä puhuttiin. 

Pieni pohjustus tarina tavattiin netissä, hän oli alusta lähtien hyvin aktiivinen ja kirjotteli, ja kyseli paljon. Aluksi minua ei kiinnostanu yhtään ja pikku hiljaa ajan kuluessa alko oma kiinnostuksenikin heräämään. Noin kaks kuukautta juteltiin päivittäin ja sitten nähtiin. Sen jälkeen jatkettiin perinteisesti sitä että jatkuvasti laitettiin toisille viestiä. Ja kun kuukausi edellisestä tapaamisesta oli kulunut nähtiin jälleen. Tunnelma oli hyvin lämmin ja läheinen. Kysyin muutaman kerran että mikä tämä tilanne meillä on ja sain vastaukseksi vain muminaan. Mutta kenenkään toiseen en saanut kuuleman ihastua. Ja oli kavereilensakin jo vähän puhunut minun olemassa olostani. Pari päivää siitä kun oltiin nähty toisemme tuli tekstiviesti, että meän ei kannata yrittää nyt mitään suhdetta lähteä rakentaan, ehkä joskus jos ollaan vielä kiinostuneita ja kummallakaan ei ole toista. Ja tätä kummallakaan ei ole toista hän toisti moneen otteeseen.

Aluksi tuntui tosi pahalta mutta ensimäiset viikot meni tosi hyvin, mutta nyt kun tapahtumasta on aikaa noin kolme kuukautta on kyseinen henkilö alkanut olemaan mielessä jatkuvasti ja aivan valtava ikävä on syntynyt. Ja vakavasti olen miettinyt että laittaisin viestiä näin pitkän tauon jälkeen.  Siksi haluaisin kuula kokemuksia, mielipiteitä, kaikkea mahollista siitä miten te olette toimineet vastaavissa tilanteissa. Kiiitos todella paljon jelpistä:))

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat