Hankala miestilanne - tapailla vai ei?

Seuraa 
Liittynyt6.7.2011

Olen 22-vuotias nainen ja tapailin erästä miestä, 30-vuotiasta Aleksia noin kuukauden ajan marras-joulukuussa. Meillä oli todella mukavaa yhdessä, tykästyin mieheen heti ja seksikin oli mahtavaa! Seksiä ei ollut joka kerta kun nähtiin, joten päättelin, ettei mies etsi itselleen vain panokaveria. Aleksi kertoi myös, että viihtyy kanssani ja sanoi joka kerta että on kivaa nähdä minua.

Tapailu kuitenkin päättyi yllättäen nopeasti sen vuoksi, että selvisi että meillä on keskenään erilaiset näkemykset ja tavoitteet. Jos ja kun alan tapailla jotain miestä, toivon että tapailuvaihe kestää n. max 4kk, jonka jälkeen joko aletaan seurustelemaan tai erotaan mikäli huomataan että kemiat tai jotkut muut asiat eivät vain kohtaa. No, miehen käsitys tapailusta oli erilainen. Hän kertoi, ettei hae tällä hetkellä elämäänsä tyttöystävää vaan hakee tapailulta ns. kevytsuhdetta ilman sitoumuksia; vietetään vain aikaa yhdessä ilman paineita tulevaisuudesta yms. Toisaalta hän myös vannotti, ettei tapailisi tai panisi muita yhtä aikaa. Tämähän ei minulle luonnollisestikaan käynyt, torjuin miehen heti ja tein selväksi etten halua enää tavata eri näkemysten vuoksi. En jaksa enää yhtäkään miestä, joka haluaa vain pelleillä eikä sitoutua.

Uudenvuoden päivänä laitoin kuitenkin miehelle uudenvuodentoivotukset Whatsapissa, josta hän aloitti keskustelun. Hän pyysi että tulisin käymään. Tein vastoin omaa päätöstäni ja tapasin miehen vielä kahdesti. Tulin jälleen järkiini ja sanoin taas, ettemme voi jatkaa. Se teki tiukkaa, koska viihdyin miehen kanssa ja seksi oli parempaa kuin kenenkään muun kanssa koskaan… Kävimme perusteellisen keskustelun ajatuksistamme ja ajanvietostamme.

Mies on pyörinyt paljon mielessä ja tunteeni ovat ristiriitaiset. Nyt kahden viikon kuluttua viimeisestä tapaamisesta kävi ilmi, että mieskin on miettinyt mua, koska kysyi kuulumisia ja kertoi että on ikävöinyt. Hän sanoi että jos en halua tapailla, kävisikö edes seksisuhde koska seksimme todella toimi ja se oli loistavaa. 

Mitä minun tilanteessa tekisitte? Tapailisitteko kunnolla, vaikka tavoitteet ovat erilaiset? Voisiko niin käydä, että mies alkaakin tykätä musta niin paljon että ehkä jopa haluaakin alkaa seurustella? Olen kyllä epäileväinen. Entä seksisuhde, onko siinä mitään järkeä? Luultavasti särkisin vain sydämeni kun alkaisin haluta enemmän mutta mies taas ei...

Kommentit (2)

HiltoninPariisi
Seuraa 
Liittynyt6.7.2011

Vielä lisäys: Olen ottanut myös miehen mahdollisen sitoutumiskammoisuuden esille, sillä epäilin aluksi että kyse on siitä. Aleksi väittää ettei hän ole sitoutumiskammoinen. Seurustellut on kahdesti aiemmin. Hän sanoo, ettei vain halua täyttää arkeaan kenelläkään juuri nyt, vain tapailla rennosti...

Kiikkaks
Seuraa 
Liittynyt1.3.2015

Älä ainakaan seksisuhteeseen lähde, jos sinulla kerran on tunteita miestä kohtaan. Siinä vaan satutat itsesi. Ja mieshän on jo selkeästi sanonut, ettei halua vakavaa parisuhdetta...?

Muutenkin tuo kuulostaa miehen puolelta pelkältä sanahelinältä. Itse en katselisi tuollaista meininkiä kovinkaan pitkään. Älä tuohon yhteen jämähdä, vaan katsele nyt ihmeessä muitakin miehiä. Niitä on olemassa myös niin paljon parempia! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat