pelokkaita inttileskiä.. tukea

Seuraa 
Liittynyt21.9.2013

Semmosella asialla rupesin kirjottamaan, että onko täällä tällä hetkellä olevia inttileskiä, joille se miehen armeija on oikeesti iso pala. Siis oikeasti.. mun mies lähtee heinäkuussa armeijaan ja mä oon ollu siitä paniikissa jo yli vuoden. En vaan tajua, miten pystyn olemaan yksin, sillä nytkin tunnen itseni joka päivä yksinäiseksi saatikka sitten Ois mukava puhua ihmisen kanssa joka ymmärtää että jollekkin se ei ole niin helppoa kuin toiselle.. kertokaa kokemuksia ja ottakaa yhteyttä !

Kommentit (1)

-lalluu
Seuraa 
Liittynyt13.12.2011

Itselläkin iski kauhee paniikki, kun poikkis lähti tammikuussa inttiin ja itse joudun aloittamaan elon uudessa kämpässä ihan yksin. Kaiken lisäksi mulla on ihan hirveä pimeän pelko ja en uskalla olla yksin. Oon lisäksi kauhean vainoharhainen :D 

Ekat viikot tuntui ihan hirveiltä, kun ei uudella paikkakunnalla kavereita ole ja joutui kokoajan olemaan yksin ja totuttelemaan ensimmäistä kertaa nukkumaan yksin vieraassa paikassa. Onneksi kuitenkin on melatoniini ja yövalo, jotka auttaa mua nukkumaan ja päivisin yritän keksiä itelleni paljon tekemistä esim. zumbaan ja katselen sarjoja netistä ja käyn lenkillä. Ennen olin oikeesti ihan hirveä jänishousu ja ajattelin, etten tästä inttileskeydestä selviä, mutta peloista on päästy ja oon alkanut nähdä hyviäkin puolia yksin asumisessa :) Tsemppii sullekin, kyllä siihen tottuu!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat