ihmisten ruumiinrakenne

Vierailija

Hei, kyselisin teiltä vähän mielipiteitä, ajatuksia ja mietteitä mitä mieltä olette hoikista ihmisistä? Voisitteko ajatella esim seurustelevan sellaisen ihmisen kanssa joka on ihan langan laiha? Ajatteletteko heti jos tapaatte jonkun hoikan ihmisen että tällä on tyyliin anoreksia? itse olen tosi hoikka ja pieni ihminen ja ajatuksissani on käynyt että ei kundeja kiinnosta tällaiset tikkukepit. Aina baarissakin ollessa kavereilleni riittää kyllä vientiä mutta itseppä jään aina puillepaljaille eikä ketään jätkää ole ainakaan tähän asti kiinnostanut.. siksipä kysyn nyt teiltä, onko omakohtaista kokemusta tällaisesta ja oletteko sinut itsensä kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija

Hyvä aloitus. Täällä toinen laihuliini. En ole ikinä aikaisemmin miettinyt ihmisten suhtautimista ulkonäkööni. Nyt kuitenkin ihan viimeaikoina on tullut epävarmuutta. Ikää jo kohta 25 vee ja paino pysynyt alhaisena koko nuoruusiän. Olen alkanut käymään salilla jospa sieltä saisin vähän muotoa itseeni.
Kuintenkin pinnalla myös, mitä ihmiset ajattelevat minusta? Välillä hävettää salilla kun olen niin pieni, vaikka selvää on, että tuloksia tulee ajan kanssa.
Ja ihmiset ovat alkaneet sanomaan "ai sä olet noin pieni, ei kuvista uskonut", "koittaisit syödä vähän enemmän".
Monilla saman kokoisilla tytöillä/naisilla on miehet, mutta mä en löydä. Ja tuntuu että mua karsastetaan pienuuden takia. Et mitä jos kukaan ei vaan sano mitä ne ajattelee?

Vierailija

Itellä sama ongelma, pienikokoinen ja hoikka, vaikka syön kuinka sattuu ja teen kyllä ruumiillista työtä kaiken päivät.  Moni on sanonu et ikä korjaa, mutta ei oo ainakaan viel korjannu ja harvalla mahtuu viel rippimekko päälle, mutta ite vetäsin sen päälle pikkujouluihin, tuunattuna kylläkin, mutta mahtuu se viel hyvin. Ikää jo 34v, mutta usein törmään esim. alkossa siihen että kysytään töykeesti jopa että kuinkahan tuon iän kans on kun ostan jellonapullon. Kiva silloin kyllä näyttää henkkareita et KIITOS!!! Monesti mua luullaan max 20 v... ja viime viikonloppuna kävimme kotipuolessa baarissa ja siel portsari oli het et henkkareita kiitos! olihan se kiva näyttää sit et ikää on. Olen avoliitossa jo yli 10 vuotta ollu ja kaveriporukan pienin vieläkin, mutta kumma juttu ettei kukaan oo mun kokoon kiinnnittäny koskaan mitään huomiota. Itteä se lähinnä häiritsee vaatekaupassa koska 90 % vaatteista on liian suuria!!! jopa s-koko saattaa olla isohko.  Mutta oon kokoni kans sinut. Sille en voi mitään että oon ruumiinrakenteeltani kevyt ja painoa ei kerry! Aina kun olen vaihtanut työmaata niin työhönotttotarkastukses moni terkkari on todennu aluksi että onkohan puntaris jotain vikaa ja hakenu uuden..... ei ole!!!  Ja jos kavereillasi on ollut vientiä baarissa älä masennu - monet miehet ovat vasta älyllisesti teini ikäisiä ja yli 25-v niille kehittyy muukin ajatus maailma kuin tissit- perse jne. tai sitten olet törmännyt vaan pintaliitäjiin jotka katsovat vain ulkokuorta... oottele rauhassa treffaile ja ole kuskina. Oman miehen löysin kuskina ollessani grillijonosta, joten ei se paljoa vaadi kun sen oikean kohtaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat