Kaipaan mielipiteitä

Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Moi!

Mulla ei ole oikein ystäviä, joille puhua ja joilta kysyä joten tänne ajattelin laittaa jotain. Oon pähkäilly ja mietin, että olenko ihan lapsellinen.

Eli: oon ollu poikaystäväni kanssa nyt puoli vuotta. On ollut todella mukavaa ja on tuntunut, että tää on nyt just sitä mitä oon ettiny. Viime aikoina kuitenkin asiat on muuttunu silleen, että en oikee tiiä mitä pitäs ajatella.

Ensinnäkin, tuskin näemme. Asutaan samalla paikkakunnalla, mutta nähään enää max. kaks kertaa viikossa. Tuntuu, että hänellä ei ole aikaa mulle ollenkaan. Toisaalta ymmärrän, että aina ei jaksa kun hänelläkin on todella uuvuttava työ ja itsekin teen vuorotyötä, mutta olen aina yrittänyt saada kalenterista aikaa hänelle. Hän ei kuitenkaan tee samoin.

Tuntuu, että aina joudun häneltä kysymään josko hän haluaisi tehdä jotain ja silloinkin on vastaus "katsellaan", "ehkäpä". Välillä tuntuu, että koko ihmistä ei ole edes olemassa.

Sitten, jos ei kerta nähdä  niin olisi mukavaa, jos hän ottaisi edes muuten yhetyttä. Mutta siihenkin asiaan minä saan tehdä aina aloitteen. Ei hän juurikaan kysele kuulumisia tai muuta. Muutenhan hän on todella paljon whats appissa aktiivisena ja laittelee viestiä vaikka kenelle, mutta eipä juuri minulle.

En tiiä mitä on tapahtunu, kun aiemmin nähtiin aika usein ja muuta... tiedän että suhde on vasta alussa ja alkuhuuma ym ym, mutta ei tämä ole minusta kovin normaalia.

Olo tuntuu todella arvottomalta.

Ja kuitenkin sitten kun ollaan yhdessä, hän on todella ihana ja rakastava...

Aion tästä puhua hänelle, mutta en tiedä miten ja onko se yleensä järkevää. Olenko liian vaativa jos haluan häneltä enemmän aikaa minulle?

Ikää oli 23 ja 24

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat