Hiusten JÄRKYTTÄVÄ takkuongelma!

Seuraa 
Liittynyt31.7.2013

Moikka! Haluaisin neuvoja sellaisilta, joilla on kokemusta tai edes vähän tietoa tähän ongelmaan. Minulla on alkanut hiukset takkuuntumaan tässä muutaman kuukauden sisällä ja siis nyt ei ole kyse mistään perustakuista jotka lähtee harjaamalla. VAAN ihan järkyttävän isoista takuista mitkä vaan ilmaantuu yht'äkkiä ja en saa niitä millään selvitettyä.
Ja siis kyllä harjaan hiuksia joka päivä. Käytän suihkussa hoitoainetta AINA, kun pesen hiukset. Käytän myös hiuksiin jätettäviä hoitoaineita ja hiusöljyä.
HELP! Olen avuton. 

Kommentit (2)

tuulia1
Seuraa 
Liittynyt24.7.2009

Oletko värjännyt hiuksia hiljattain tai raidoittanut? Ja milloin leikannut? Huonot pois ottamalla tai reilummin, saattaa hieman helpottaa, mutta jos hiukset ovat kauttaaltaan huonossa kunnossa, hauraat ja rakenne mennyt, niin ei auta kuin kunnon hoitoja.. Jokin tehohoito, kosteuttava/rakennetta paikkaava, vaikka kostea pyyhe vielä ja saunan lämmössä 10-15 min..

Annatko hiusten kuivua itsestään vai föönaatko?

Hyvät hoitotuotteet tosiaan, mahdollisimman vähän rasitusta hiuksille ja hyvä harja. Ja entäs ruokavalio? Sillä on pidempi aikainen vaikutus, näkyy vasta 3kk-> kuluttua..

janinak
Seuraa 
Liittynyt31.7.2013

Itseasiassa mulla oli hiusten värjäyksestä yli 4kk tauko ja ihan vasta äskettäin värjäsin uudestaan. Tää ongelma on kyllä ollu jo ennen sitä viimeisintä värjäystä. Tosin mun väri on sieltä pahimmasta päästä eli mulla on ihan blondit. 
Mulla on joitakin tehohoitoja käytössä ja pidänkin niitä saunassa ja huuhtelen kylmällä vedellä pois.

Oon jo monta vuotta antanu hiusten kuivua itsestään, ettei föönauksen kuuma ilma vahingoita hiuksia enempää. Suoristan hiuksia silloin tällöin, vuosi sitten joka päivä.

Ruokavalio mulla on kyllä ollut vähän mikä sattuu... Oon tosin nyt ruvennu syömään terveellisemmin tässä parin viikon aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat