Mitä mies haluaa minusta? Mielipiteitä kaivataan

Vierailija

Tapasin kolme kuukautta sitten baarissa erään miehen, jonka luokse päädyinkin valomerkin jälkeen. Aluksi ajattelin, että kyseessä oli vain yhden illan juttu eikä muuta. Mies otti minuun kuitenkin pian yhteyttä ja olemme tapailleet nyt siitä asti useamman kerran viikossa.

Tapaamisiimme liitty lähes aina seksiä, mutta pelkäksi seksisuhteeksi en välejämme kuitenkaan ilmaisisi. Hän haluaa minun aina jäävän yöksi luokseen ja on muutaman kerran puhunut, että pelkää ihastuvansa minuun. Mies on muutenkin kaikinpuolin ystävällinen minua kohtaan, tekee aamiaset, pyytää minut kainaloonsa leffaa katsoessamme jne.

Olen itse korviani myöten ihastunut tähän mieheen ja kerroinkin hänelle siitä. Miehen reaktio oli lähinnä kummallinen. Hän sanoi tienneensä, että jossain vaiheessa meille käy niin ja kertoi itsekin pitävänsä minusta, mutta vastaeronneena ei kuulemma ole varma voiko olla vielä kenenkään edessä täysin oma itsensä. Tästä seuraavana iltana mies pyysi mua ajelulleen kanssaan (eka kerta ku näimme jossain muualla kun minun tai hänen luona). tuosta illasta on nyt muutama päivä eikä miehestä ole kuulunut sen jälkeen vaikka meillä oli ainakin omasta mielestäni mukavaa yhdessä. 

Auttakaa, haluaako mies kuitenkin vain seksiä minusta? Ahdistuiko hän kun näimme jotenkin muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä vai miksei hänestä enää kuulu? 

Kommentit (3)

Vierailija

No miksi susta ei kuulu mitään? Miksi et itse ota yhteyttä, oletatko, että se ei ole sinun tehtäväsi? Totta kai, jos olet antanut seksiä heti ensimmäisenä yönä, olet antanut kuvan, että sitä hän myös saa seuraavillakin kerroilla eikä mies välttämättä enää muuta, sen syvällisempää sinusta enää halua. 

Ainoa tapa, miten saat selville miehen motiivit sinua kohtaan(kun ajatellaan pidemmän päälle) on se, ettet kahteen viikkoon mene suutelua pidemmälle miehen kanssa. Jos miehen kiinnostus lopahtaa, tai haluaa vähentää tapaamisia huomattuaan, ettei sinusta irtoa mitään, ei hän ole aidosti sinusta kiinnostunut :)

Vierailija

Kiitos vinkistä :) tuossa onkin ideaa ja voisinkin yrittäää kokeilla. Ja jotenkin tuntuu, että se olen tähänkin asti ollut enimmäkseen minä joka on yhteyttä ottanut, vaikkakin viime aikoina olen tehnyt nii etten ite laita viestiä vaan mies saa pistää jos haluaa tavata. Ankeeta ku ei tiiä mitä toinen todella ajattelee ..

Vierailija

Mulla melkeinpä samanlainen tilanne, tai no ei ihan. Meillä vaan ikäero taitaa olla se suurin syy sille, miksi parisuhteessa ei virallisesti vielä olla. Minä ihan umpirakastunut ja mies tuntee myös samoin. Nähdään usein ja meillä on niin ihanaa. Katsotaan elokuvia, kokataan, harrastetaan seksiä, nauretaan, ja vain nautitaan toisistamme.

Mutta silti mä oon koko ajan epävarma, että onko miehellä muita naisia, tai että mitä tässä tapahtuu. Huoh, niin vaikea tilanne. Järki sanoo toista ja sydän toista... :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat