Leikkiä vai ei

Seuraa 
Liittynyt2.1.2015

Erosin reilu kuukausi sitten pitkäaikaisesta parisuhteesta. Ero tuli minulle aivan yllätyksenä, poikaystäväni oli yksinään asiaa jonkun aikaa jo pohtinut. Asumme eri paikkakunnilla ja näimme suhteemme aikana vain lomilla ja viikonloppuisin. Eron jälkeen olemme viettäneet 3viikonloppua yhdessä ja joka kerta olemme harrastaneet seksiä, kummankin aloitteesta. Exäni on sanonut, että se on vain seksiä, itse olen eri mieltä. Nautin seksistä exäni kanssa ja satutan itseäni samalla kun nautin, mutten haluan lopettaa. Erosimme hyvissä väleissä ja tekstailemme päivittäin, välillä hän on tyly mut välillä hän on niin kuin oltaisiin yhdessä. Ajatukseni ovat sekaisin, en tiedä miten pääsisin jatkamaan elämääni eteenpäi tai en haluaisi jatkaa ilman exääni. Odotan tyhmänä, että hän ottaisi minut takaisin ja voitaisiin jatkaa elämäämme onnellisina.. En tiedä mitä teen.. 

Kommentit (1)

Snoukkaliini
Seuraa 
Liittynyt22.7.2014

Taisit jo itse vastata kysymykseesi: " Odotan tyhmänä, että hän ottaisi minut takaisin ja voitaisiin jatkaa elämäämme onnellisina". Kannattaa siirtää ajatuksia muualle, aloita vaikka uusi harrastus tai pelkästään uusi tv-sarjan katsominen! Pian kuin huomaatkaan, niin arki alkaa sujua ilman poikaystäväsi läsnäoloa/viestejä:) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat