Kihlatun menneisyys painaa

Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Tämä kuulostaa teistä varmaan tosi naurettavalta,(ainaki itestä kuulostais,koska asia ei liity minuun sillä se oli ennen kuin olin virallisesti hänen elämässään) mutta mulla häiritsee ihan älyttömästi poikaystäväni/kihlattuni (mentiin ihan vasta kihloihin niin saatan käyttää sanaa poikaystävä tottumuksellisista syistä) menneisyydessä tapahtunut asia joka tapahtui pari vuotta sitten kesällä erään tytön kanssa. Tyttö oli humalassa, hän oli juonut hieman, ja kun sanon hieman niin tarkoitain todellakin ei paljon mitään. He olivat siis talossa yhdessä ja tytön ex oli siellä myös, humalassa. Tämä tyttö oli vissiin eronnut jokin aika sitten tästä exästä ja oli saanut tukea poikaystävältäni. Jostakin kumman syystä tyttö ja poikaystäväni päätyivät samaan sänkyyn ja tyttö oli alkanut esittelemään itseään ja poikaystäväni päätti ottaa sukukalleutensa esiin ja noh, tiedätte mitä taphtui. Poikaystäväni kuvailee tilannetta painostavaksi ja että akti kesti vain muutaman minuutin eikä hän pitänyt siitä ollenkaan (hän oli tuota ennen "neitsyt"), joten hän lopetti ja meni jonnekin nurkkaan itkemään. Hän sai kuulemma pahan trauman alkoholista ja seksistä, eikä tuon jälkeen suostu juomaan lainkaan alkoholia koska se muistuttaa tuosta hetkestä. 

Poikaystäväni vei minulta siis neitsyyteni. Päätimme tehdä sen melko pian kun aloimme seurustelemaan, monien mielestä liian pian. Minä olin ennen sitä hetkeä erittäin hermostunut yms mutta poikaystäväni oli koko päivän rauhallinen ja näin. Ennen kuin olimme alkaneet seurustelemaan hän oli ERITTÄIN ERITTÄIN lyhyesti kuvaillut tilanteen minulle noin muutamalla sanalla eikä hän puhunut mitään minkäänlaisesta seksistä yms. Joten en tiennyt jutusta silloin. 

Myöhemmin kun aloimme seurustelemaan hän kertoi muutamalla lauseella pitemmän version tarinasta, jättäen sanomatta esim sen että hän ei ollut lainkaan humalassa, ainoastaan tyttö, ja hän antoi sellaisen kuvan että tyttö täydellisesti raiskasi hänet melkein väkivalloin. Juttua ei ollut edes silloin kivaa kuunnella, mutta koska ajattelin että tyttö raiskasi hänet, olin omasta mielestäni tosi ymmärtäväinen häntä kohtaan ja näin, enkä ajatellut asiaa sen kummemmin. 

Noh, muutama kuukausi sen jälkeen, juttu on tullut esille, ja sain kuulla ihan täysin erilaisen version tästä jutusta joka antoi sellaisen kuvan että poikaystäväni oli se joka oikeastaan raiskasi hänet koska hän oli se jonka olisi kuullut olla vastuussa tilanteesta ja miehen on paljon helmpompi estää tilanne jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tässä vähän yli vuoden kuluessa olen nyt kuitenkin kuullut häneltä noin neljä eri tarinaa (silti antaen hänestä sen negatiivisen kuvan).

Tunnen itseni loukatuksi koska hän ei suostu juomaan alkoholia lainkaan, ei edes juhlissa tai muualla, ja kun olen yrittänyt että hän ottaisi jonkinlaisia vauvanaskelia asian suhteen niin ei. Loukkaannun siksi koska väkisinkin ajattelen että ei hänellä ollut minkäänlaisia ongelmia tai traumoja yms vaan päinvastoin kun hän harrasti seksiä kanssani ensimmäisen kerran. Olen myös tosi loukkaantunut koska hänen kanssaan en voi puhua tapahtuneesta, hän ei suostu minkäänlaiseen traumahoitoon yms ja koska tarina tuntuu muuttuvan jatkuvasti enkä tiedä yhtään voinko edes luottaa häneen. Hän alkaa myös itkeä hysteerisesti ja huutaa minulle jos yritän jutella hänelle asiasta vaikka kuinka nätisti yritän.

Asia vaivaa minua todella paljon, jopa niin paljon että joka kerta kun harrastamme seksiä, ajattelen juttua ja se saa minut erittäin ahdistuneeksi ja huolestuneeksi.

Onko kellään edes samansuuntaisia huolia? Anteeksi jos tuli näin pitkä :)

Kommentit (2)

Vierailija

Unohda se tapahtunut. Osapuolet ovat sopineet tilanteen tai sitten eivät, mutta se on tapahtunut mitä on tapahtunut eikä sitä voi muuttaa ja asianomaiset kyllä tietää miten se on mennyt. Kaikilla on jonkinlainen menneisyys, älä ala kaivelemaan kihlattusi menneisyyttä, sinä saat vain pahan mielen ja kihlattusi myös, ero tulee tuollaisesta pian.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat