Kertoako kännipussailusta poikaystävälle?

Vierailija

Olin ulkona poikaystäväni kaveriporukan kanssa (poikaystävä ei ollut mukana) ja join aivan liikaa. Viina ei sovi minulle ollenkaan ja shotteja juotuani päädyin pussailemaan poikaystäväni kaverin kanssa (hänelläkin on avovaimo). 

Morkkis on aivan kamala, ajatus pettämisestä ei ole edes käynyt aiemmin mielessä. Myöskään tämä pussailukaveri ei ole millään tasolla kiinnostanut minua ikinä. Poikaystäväni on maailman rakastavin ja kultaisin ihminen enkä todellakaan haluaisi häntä ikinä satuttaa. Olen melkein shokissa siitä, että olen kyennyt tästä huolimatta pussailemaan toista miestä. Kadun tapahtunutta syvästi, olisin mieluummin vaikka heilunut baarissa alasti ja nolannut itseni totaalisesti kuin pussaillut jotain muuta miestä kuin poikaystävääni. 

Nyt mietin mikä tässä tilanteessa olisi paras vaihtoehto; pitäisikö kertoa vai pitää tämä kamala tapahtuma omana tietonani. Pussailukaveri ei aio kertoa asiasta omalle avovaimolleen, mutta jos minä kertoisin omalle poikaystävälleni, kuulisi varmasti tämän pussailukaverinkin kumppani. Kaksi suhdetta kärsisi, samoin varmasti tämä kaveriporukka jos ja kun poikien välit viilenisivät. Toisaalta haluaisin tekoni poikaystävälleni tunnustaa sillä olen erittäin huono valehtelemaan ja totta kai hänellä on oikeus tietää ja päättää sitten haluaako jatkaa kanssani vai ei. 

Mielipiteitä tai neuvoja? Itse en tiedä tässä vaiheessa muuta kuin sen, että jätän viinanjuonnin jatkossa sellaisille jotka sen osaavat.

Kommentit (3)

Vierailija

No hei. Kuule..en kertoisi. Unohda koko juttu, niin on parempi kaikille. Taisit jo kantapään kautta oppia, että teit tyhmästi. Kaikille sattuu ja ne on parempi unohtaa.. :)

Vierailija

Miltä tuntuisi, jos miehesi tekisi vastaavaa ja jättäisi kertomatta? Olen varma, että poikaystäväsi kuulee sen muualta myöhemmin ja sepäs se sinuun vasta kolahtaa.

Vierailija

Jos kerran mukana oli muitakin poikaystäväsi kavereita, he varmaan näkivät tapahtuman? Hyvin todennäköistä on, että joku heistä kertoo tapahtumasta poikaystävällesi ennemmin tai myöhemmin, tahallaan tai vahingossa möläyttämällä. Jos poikaystäväsi saa tästä joltain muulta kuulla, on tilanteesi paljon pahempi kuin jos itse kerrot. Ymmärrän myös, että pelkäät monien suhteiden pilaamista, mutta mielestäni, jos pari- tai kaverisuhde kaatuu kokonaan yhteen kännipussailuun, ei se ehkä alunperinkään ole ollut kauhean vakaalla pohjalla. Huono omatuntosi ei ainakaan pääse paranemaan jos pidät salaisuutta koko loppusuhteenne ajan ja mietit sitä koko ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat