Apua/ mielipiteitä "lahjaa" varten anoppilaan!

Vierailija

Olen menossa toista vuotta mies ystäväni perheen joulu päivälliselle.

Minä en ole koskaan omassa perheessäni viettänyt joulua, joten nämä kokemukset ovat olleet minulle uusia.

En pidä ajatuksesta että lahjoja pitäisi kaikille ostaa, joten en ole ottanut sitä aikuisenakaan käytäntööni.

Mies ystäväni perhe tietää etten vietä joulua ja näin ollen osallistu lahjoihinkaan.

Kuitenkin, minun tekisi mieli viedä jotain "tuliaista" hänen vanhemmilleen, vähän niinkuin kiitokseksi siitä että ovat tehneet isolla työllä ruokaa ja kutsuneet minutkin.

Ajattelin jonkinlaista yllätys koria missä ei olisi liian henkilökohtaisia tuomisia eikä mitään tavaraa.

Toistaiseksi koriin olen ajatellut emännälle kukka asetelmaa, heille molemmille joku vähän kalliimpi punaviinipullo (Amarone?) ja ehkä juusto lajitelma (näin tällaisen 3 kpl lajitelman kaupassa näitä suomalaisia musta-, sini- ja ties mikä leima juustoja)

Olisiko tuohon vielä jotain muuta? Ihan perus suklaa konvehteja en haluaisi viedä kun niitä tulee jouluna syötyä muutenkin...

Sen lisäksi ajattelin tehdä itse jouluista kermatoffeeta joulu pöytään jälkiruokien sekaan, kaikille jaettavaksi.

Onko tässä ideaa? Tuleeko muuta mieleen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat