Vanhempi mies

Vierailija

Hei

Tilanteeni on tämä: viime jouluna tapasin miehen jonka kanssa olen ollut yhdessä lähes siitä hetkestä lähtien. Mies on 19 vuotta minua vanhempi mutta ikäero ei meille ole mikään ongelma. Hän on minusta kertonut läheisilleen jo jonkin aikaa sitten ja minäkin suurimmalle osalle lähipiiristäni, lukuunottamatta vanhempiani. Heille tästä kertominen tuntuu hankalalta, niin vanhanaikaisia kun ovat. Kuinka otan asian esille, olisi nimittäin mukava vihdoin julkistaa suhteemme ja lopettaa tämä puolinainen piiloittelu? 

Kommentit (1)

Vierailija

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13071747

Tässä minun tarinani. Itsellänikin siis oli samankaltainen tilanne. Tosin ikäeroa meillä ''vain'' kahdeksan vuotta. Mutta mun neuvo on se, että jos rakastatte toisianne tarpeeksi, niin muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. Ottakaa yhdessä tämä asenne ja näyttäkää läheisillenne, että teitä ikäero ei haittaa, ettekä välitä jos muita haittaa.

Itse kerroin ensimmäiseksi äidilleni. Sanoin vain, että olen tutustunut tosi ihanaan mieheen. Äidin kysyessä miehen ikää, sanoin suoraan että on kahdeksan vuotta vanhempi. Sitten kerroin muillekkin läheisilleni. Alussa olivat hieman järkyttyneitä (ottaen huomioon minun ikäni), mutta sitten pikkuhiljaa he tajusivat ja näkivät miten onnellinen olen.

Kerro siis vain suoraan, näytä onnellisuutesi, ja anna vanhemmillesi aikaa. Tsemppiä teille! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat