Salasuhde kämppiksen kanssa

Seuraa 
Liittynyt27.11.2013

Melkein neljä vuotta sitten tutustuin poikaan, joka ei silloin kiinnostanut mua ollenkaan seksuaalisella tavalla. Meistä tuli sitte kuitenki hyviä kavereita, ja tässä vuosien aikana oon seurustellu kolmen hänen hyvän ystävänsä kanssa.

Viimesen vuoden ajan kummallaki sitte oli ilmeisesti kuitenki ollu vähän pilke silmäkulmassa ja vietettiin tosi paljon aikaa yhdessä. Erosin kuitenki muutamia kuukausia sitten, ja humalassa päädyttiinki sitte samaan sänkyyn yöks. Eikä se jääny ihan pelkäksi nukkumiseksi.

Nyt meillä on pari kuukautta ollut jonkun sortin salasuhde/seksisuhde/tms., eikä kumpikaan oikeen enää tiedä että mitä tää on. Muutettiin viikko sitten yhteen ja vakuutetaan kaikille, että me ollaan vaan kavereita. Syynä siihen, että julkisesti oleminen ei ole vaihtoehto, on mm. se, että eräs meidän molempien hyvä ystävä on ollu jo melkein kaks vuotta umpirakastunu tähän herraan, mutta ku ei tätä kiinnosta, ja tottakai se, että olen kolmen kaverin eksä.

Mies lähtee tammikuun alussa intttiin, ja minä jään tänne meidän yhteiseen asuntoon. Oon alusta asti sanonu hälle, että me ei tulla koskaan seurustelemaan oikeesti, ja oonki tässä säätäny muidenki miesten kanssa. Tilanne on hyvin sekava, kun tuo on musta kuitenki mustasukkanen jajaja. En tiedä.

Enpä edes tiedä tän keskustelun tarkoitusta; löytyykö esim. vertaistukea? Ja kyllä, tiedän, tässä ei ole mitään järkeä ja ihan idioottimaista käyttäytymistä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat