Sain selville että tapailemani mies tapailee muitakin

Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Tilanne on siis se että olen reilut pari kuukautta tapaillut tiivistii erään miehen kanssa johon tutustuin Hot or Not -sovelluksessa. 
Mies heti alkuun vaikutti kovin kiinnostuneelta minusta, sekä myönsikin että tykkää minusta paljon ja haluaa tutustua minuun.
Miehen käyttäytyminen sekä puheet myös puolsivat sitä että hän oikeasti pitää minusta ja on vakavissani kanssani.

Itse olen varmasti ollut vähän suljetumpi, uskon että Mies on ollut ehkä hieman epävarma minun suhteen. Hän on vaikuttanutkin ajoittain hieman mustasukkaiselta, kyselee paljon että missä olen ja jos joskus olen lähtenyt baariin niin aina sanomassa että muista olla kiltisti ym.

Mies on silti edelleen Hot or Notissa, ja kertoi ettei keskustele siellä kenenkään kanssa kunhan vaan haluaa nähdä "keskiarvonsa" siellä..
Eräällä ystävälläni on kyseinen sovellus myös, ja päätettiin sitten testata tätä miestä.
Ystäväni klikkasi miehelle kyllä ja ei mennyt aikakaan kun mieskin oli laittanut kyllä ystävälleni. Mies ei siis tiennyt että tämä ystäväni on minun ystävä.
Ystäväni kyseli mieheltä kuulumisia, ja tämä mies oli heti ehdottomassa tapaamista viikonlopulle?!

Eli toihan kertoo vaan sen että mies varmasti tapailee tai ehdottelee tapaamisia monille muillekkin naisille..
No mä päätin sitten laittaa itse viestiä miehelle ja kertoa tästä, mies sitten meni puihin ja ei ole hänestä kuulunut mitään sen jälkeen, ainoastaan sanonut että häntä hävettää todella paljon.

En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella? Haluaisin vielä yrittää miehen kanssa sillä tykkään hänestä todella paljon. Eli jos mies oikeasti on kiinnostunut minusta ja haluaa olla kanssani, olen valmis yrittämään vielä hänen kanssaan jos pystyn jatkossa vaan luottamaan häneen.

Tiedossani on se että mies on aika varovainen nykyään suhteissa, sillä hänet on petetty ja jätetty, eli itsetunto on ollut aika alhaalla.

Pitää vaan odotella että mieheltä tulisi jotain selitystä, sen hän on minun mielestäni minulle velkaa..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat