Mustasukkainen ystävästä?!

Vierailija

Mulla on siis todella hyvä ystävä, vaikkapa Krisse. Aikaisemmin nähtiin vähintään kaksi kertaa viikossa, yleensä melkein joka päivä.  No nyt tulee tämä klassinen juttu, eli ystäväni alkoi seurustelemaan. Aluksi se ei ollut mikään ongelma mulle, olin todella onnellinen oikeasti Krissen puolesta. MUTTA nyt musta on tullut mustasukkainen (hävettää myöntää tämä). Krisse tapaa uusia ihmisiä tämän miehensä kautta ja sen kertoman perusteella nää tyypit on tosi mukavia ja niitten kanssa Krissellä on aina hauskaa. Tätä mun mustasukkasuutta lisää tietysti se ettei meillä ole aikaa nähä, siis ihan työvuorojen takia. En tätä tietenkään ole Krisselle sanonu enkä varmasti aijokkaan ikinä sanoa, sillä musta toi vaan kuulostais niin itsekkäältä jos mulle joku tollasta sanois. Tämän takia oon tosi huonolla tuulella koko ajan. Jopa mun poikaystävä huomautti että oon tosi pahalla päällä kun Krissellä ei ole enää aikaa mulle niinkuin ennen. Mitä voin tehä että saisin tän mun lapsellisen mustasukkasuuden pois? 

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat