Silikonirinnat!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2014

Hei. itse olen siis 20v (tissit ei oo kasvanu 6 luokan jlk )  aina "salaa" haaveillu rintojen suurennuksesta, ja koska olen pieni rintainen (juuri ja juuri A) tulisi kyseeseen silikonirinnat. Oman itseni takia haluaisin, koska olen kyllästynyt kun en voi hienoja mekkoja tai tuubitopeeja tai muita pitää jossa ei olkaimia, muuten putoaa. Ja tykkäisin ehkä suuresti. Kellään kokemuksia, minkä hintaiset oli ja kaduttaako? Ja mietin ehkä liikaakin "mitä muut ajattelee" :D En oo kehannu sanoa kellekkään salaisista haaveistani edes, joten mietin siltäkin kannalta viittiikö edes, muut ihmettelevät kun tissit kasvavat yhtäkkiä. :D  Niin ja jostain luin että ne pitäs vaihtaa n. 10v välein, sekin pelottaa esim jos 10v päästä ei olekkaan varaa :o

Kommentit (5)

Minzzz
Seuraa 
Liittynyt19.9.2013

Heippa! Mä oon 22v ja samallainen jonkin verran tilanne, en ees osaa puhuu et mul ois rinnat, se tuntuu typerältä ku mulla etumus ku lievästi ylipainosella pojalla, koko on tuskin edes AA. Asia vaikuttaa mun elämään aika paljo ja itsetuntoon ihan helvetisti, rakastan uimista, mutta en ui, seurustelin 8kk ja kyseinen jäbä ei kertaaka nähny mua ilman paitaa eikä saanu koskee, kukaan ei oo nähny mua alasti sitte 7lk pakollisen uinnin takia. Mulla yks frendi otti silarit virosta, mut se otti iha liia isot, c-kupit ja ne on iha kumipallot ja sil ei puolikska ollu samanlaisia itsetunto ongelmia ku mul, no nyt se esittelee niit onnessaa joka paikas.. sil tosiaa kaikenkaikkiaan makso 4000 koko juttu, suomes maksaa joku 8000-9000 silarit, ja vaihto on 5vuode välei ainaki sil mun kaveril on. Ite ottaisin saman tien silarit jos putois taivaalta rahaa mut en vetäis yli niinku niin moni muu on vetäny. Ehkä joskus sit

julietta
Seuraa 
Liittynyt15.12.2014

Hei!

Mä oon 21 vuotta ja samassa tilanteessa kanssa. Tunnistan itteni täysin Minzzz:in viestistä. Rinnattomuus on vaikuttanu mun elämään todella paljon. Alle 20-vuotiaana mietin vielä, että oon vaan kehityksessä myöhässä. Mutta ei, ja nyt tässä iässä tuntuu todella pahalta. Tää vaikuttaa niin moneen asiaan, mäkään en oo näyttäytyny alasti kenellekkään 10 vuoteen. Etenkin suhdeasiat vaivaa mua, voin sanoa, että tää häpeä on syy siihen, että kaikki mun "suhteet" on kaatunu. En vaan yksinkertaisesti pysty olemaan ilman paitaa esim. seksin aikana, eikä rintoihin saa koskea. Eihän semmosesta mitään tuu :/ oon ainoastaan jutellu erään ammattilaisen kanssa mun ahdistuksesta, mutta oon silti ruvennu säästää rahaa leikkaukseen, koska en vaan mitenkään pysty olemaan sinut itteni kanssa. Oisko joku teistä halunnu jutella asiasta vielä enemmän? :) 

SusanneW
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Heippa!

Itse otin silikonirinnat viimevuonna ollessani 24-vuotias. Pohjatilanne oli 65C/70B rintaliivimallista riippuen. Nyt rinnat ovat kokoa 65E-F/70E. Olen ollut erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Rinnat ovat isot, mutta ei mitkään jättiläismelonit. Eli kuitenkin sopusuhtaset omaan vartaloon. Itsellä rintojen ottamisen syynä oli juurikin tuo epäsopusuhtainen vartalo mikä häiritsi itseäni ihan hirveesti. Leveä lantio, mutta rintoja ei juuri ollenkaan. Eli rintojen suurennusleikkaus tasapainotti ja teki ihmeitä sekä vartalolle että omalle itsetunnolle. Lisäksi vaatteet istuvat aivan eri tavalla päälle kuin ennen. Kävin Suomessa eräässä paikassa ensin konsultaatiossa, jossa sain niin järkyttävän huonoa palvelua, että lähdin itkukurkussa pois. Lisäksi minulle alettiin ehdottelemaan mm. rasvaimua ikään kuin lisämyynnin toivossa, vaikka olin nimenomaan mennyt konsultaation koskien rintojen suurennusleikkausta. Ystäväni oli käynyt Virossa leikkauksessa hieman ennen tätä minun konsultaatio-tapausta ja samaan paikkaan päädyin sitten minäkin. Olin erittäin tyytyväinen palveluun ja lopputulokseen! Hintaa oli 3500e ja jokaikisen euron arvoiset nämä kyllä ovat! Mielestäni se on niin makuasia haluaako käydä Suomessa vai Virossa leikkauksessa, molemmissa on yhtä pätevät ja koulutetut kirurgit. Virossa vain hinta on alhaisempi, sielä myös tehdään kyseisiä leikkauksia enemmän. Leikkauksen jälkeen toipuminen on erittäin yksilökohtaista. Ystävälläni oli niin pahat kivut ettei kättään pystynyt liikauttamaan ja minulla ei taas ollut käytännössä mitään kipuja. Pääsin siis hyvin helpolla. Toki varovainen piti olla eikä mitään painavaa saanut hetkeen nostella. Toivottavasti tästä kirjoituksestani oli teille apua :)

mustikkatyttö
Seuraa 
Liittynyt22.8.2013

Mä olen kanssa kakskymppinen nainen, joka haaveilisi rintojen suurennuksesta. Itselläni syynä on se, että saisin itsestäni sopusuhtaisemman. Sen lisäksi nuorempana olin lihavammassa kunnossa, ja nyt aikuistuessa ja hoikistuessa rinnat ovat päässeet rupsahtamaan. Näin kaksikymppisenä! En kehtaa olla poikaystävän edessä alasti, koska häpeän rintojani, jotka ovat pienet ja kuin imettäneen naisen rinnat. Rintoihin pitäisi säästää rahaakin useita vuosia, koska olen opiskelija. Lisäksi jännitän, uskaltaudunko leikkaukseen..

Missähän tosiaan kannattaisi käydä operoimassa itseään? Virossa vai Suomessa? Onko muita kokemuksia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat