Haikein terveisin.. kiperää apua kaipaava :(

Seuraa 
Liittynyt17.11.2014

Hei, olen 17 vuotias tyttö ja olen noin kuukauden päästä seurustellut poikaystäväni kanssa 2 vuotta. Poikaystäväni on erittäin rakastava ja sen näkee hänestä. Olen viime aikoina kaveerannut erään hyvän ystävän (pojan) kanssa vähän enemmän ja jutellut hänen kanssaan jatkuvasti, lopulta ihastuin häneen liiallisen kiintymyksen takia tästä on siis noin kuukauden verran. Lopulta ihastus kai "katosi" ja puhuin tästä poikaystäväni kanssa ja saimme kaikki hoidettua, mitään muutosta ei siis tapahtunut.

Nyt kumminkin kuukauden verran on käynyt mielessä aina kun en ole poikaystäväni seurassa, että rakastankohan häntä enään ja se on todella ahdistavaa ja häiritsee jatkuvasti elämääni esimerkiksi kun olen hänen seurassaan minulla on hauskaa ja ihanaa, hän huomioi minut ja osaa olla rakastava, mutta silti sydämmessä on ahdistava pistos, joka häiritsee ajatusmaailmaani. Olen nyt tässä kolmisen päivää itkenyt ihan hysteerisesti, koska tulevaisuus ilman poikaystävääni tuntuu ihan kamalalta ja tiedän, että ennen kuin tapasin ystäväni kaikki oli upeasti ja olimme niin onnellisia yhdessä. Apua? Onko joku kokenut samaa? Mitä pitäisi tehdä, kun enään itse tiedä olen pohtinut mielessäni jo niin kauan tätä asiaa ja nyt olen tullut siihen vaiheeseen, että purskahdan päivittäin vähintään 5 kertaa hysteeriseen itkuun? Poikaystäväni siis tietää tästä ja on tukenani, mutta en tunne sen olevan avuksi kun vain silloin kun olen hänen kanssaan, mitä mieltä olette tarvitsen kiperästi apua? :( 

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat