Mies käyttäytyy umpirakastuneesti mutta "ei ole valmis""

Seuraa 
Liittynyt17.11.2014

Mulla olisi tällainen ihan kiinnostava keissi, jota on jatkunut nyt about parisen kuukautta.

Alun perin kyse oli yhden illan jutusta, josta puolivahingossa tuli myöhemmin kahden illan juttu ja nyt sitten on oltu friends with benefits viimeiset 1,5kk. Alun perin hän sanoi haluavansa tutustua minuun paremmin ja ettei hän etsi mitään vakavampaa ja ehdotti fwb:tä. Tilanne oli itselleni enemmän kuin jees, sillä en ollut niin kiinnostunut silloin.

Sen päivän jälkeen kun olimme sopineet järjestelymme luonteesta hän on järjestelmällisesti rikkonut tätä ystävyys-osan rajaa, erilaisilla parisuhteenomaisilla huomion, herrasmiesmäisyyden, huomaavaisuuden ja hellyydenosoituksilla. Hän avautuu oikeasti yksityisistä asioista ja aina kun vietämme aikaa yhdessä hän käyttäytyy kuin olisi poikaystäväni.

Kerran sitten jumalattomassa kännissä totesin hänelle että "tiedäthän että pidän susta oikeasti paljon?", jonka jälkeen hän kohteliaasti vastasi ettei ole vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseeen, koska edellisen päättymisestä on niin vähän aikaa. Ja heti sen jälkeen hän alkoi huolehtivaisesti kyselemään että pääsinhän turvallisesti kotiin.

Ja tämän episodin jälkeen hän on alkanut osoittamaan kiinnostustaan vielä avoimemmin; flirttailemaan, pelleilemään ja hellimään. Hän on tähän mennessä tehnyt kaikki aloitteet ihan vain puhtaaseen hellyyteen ilman seksiä, koska itse olen yrittänyt pitää itsesuojelun nimissä kiinni ihan vain siitä kaveruus-osasta.

Itse olen nyt korviani myöten ihastunut ja en oikein ymmärrä miten rautalangasta minun pitäisi vääntää, että olisin polvillani parin lauseen jälkeen.

-Viime aikoina alkanut myös pohtia jos kieltävä vastaus johtuikin siitä että hän luulee, etten todellisuudessa tahdo muuta kuin seksiä ja selitin vain hölmöyksiä koska olin niin jumalatomassa humalassa?

Hänen sanansa ja tekonsa ovat täydellisessä ristiriidassa. "Hän ei ole valmis" mutta, samalla hän ei harrasta seksiä muiden kanssa, hän hemmottelee ja hellii minua, on todella huolehtivainen ja katsoo minua kuten kuka tahansa pohjattoman ihastunut ihminen katsoo.

En ymmärrä.

Vastaavia kokemuksia? Vinkkejä? Anything?

Kommentit (2)

Yoosei
Seuraa 
Liittynyt21.11.2014

Ihan sama tilanne ku mulla! -.- vaikka ei olla sovittu että ollaan fwb, mutta silti, 3kk sitten tutustuin häneen. no ekat 2kk oltiin ihan päivittäin tekemisissä, käytiin kahvilla, olin useita öitä hänen luona ja hän minun luona ja muita juttuja ja seksiä oli myös ahkeraasti. Sanoi ettei ole valmis koska edellisestä suhteesta on liian vähän aikaa. ½v hänen sanojen mukaan. No nyt tilanne on tämä kun yhessävaiheessa hän sanoi mulle fb että jos ei nähtäs enää niin usein, että ollaa edetty liian nopeesti ku ei se kumminkaan pysty mitään vielä. ja pari viikkoa sitten sanoi että vika ei oo mussa, et sil on tunteita mua kohtaa, mut ei vielä pysty, mutta sitten se sanoki kans pari viikkoo sitte että on "liian nuori vielä suhteeseen" ollaan kummatki 20-vuotiaita. no mikä kummallisinta tässä tilanteessa on, et alussa ku tutustuttiin, kaikki mihin kommmentoin fb ym vastas aina hymiöt perässä ym. no nyt ei vastaa mtn jos sen seinälle kommentoin sen tilapäivityksiin jotain, tai jos vastaa niin ei tuu hymiötä. yv tulee kaikki. Ja lisäks oon huomannu ku instassa aina tageina "kikkailkaa" ym.  ja muuta kuvakkeessa oli sen "deitti" palstalla että ettii hyvännäköistä naista tulee kikkailee blaa. no vastaukseks sain "vanha juttu jo" no en usko kyllä sitä enkä muuta, mutta aluks aattelin et oon vaan vainoharhanen, mut huomannu kun sen luona käyn, niin vähän väliä joku kikkaa sille ja joku muija laitteli jotai kuvia whazzupissa sille. ja joo mitä oon nyt tutustunu niin sillä ei pahemmin oo "tyttökavereita" joiden kanssa päivittäin hengailis, muuta ku minä. No nyt viikko ollaa oltu ilman seksiä, ja välillä nähty ja no, halailtu ollaa ja nukuttu vierekkäi, ja muuta lähekkäin, mutta ei pusua eikä seksiä. Mua epäilyttää et se ei vaa uskalla sanoo mulle ettei se haluu olla mun kaa, vaikka kovasti kehuskelee että sanoo asiat suoraan jos on jotain. hyvin ärsyttävää ku ittellä kamalasti tunteita... Mutta edelleen siitä saakka ku tutustuttiin ollaan päivittäin juteltu fb. Pää ei kestä miehiä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat