MITÄ POIKAYSTÄVÄLLE JOULULAHJAKSI ?!?

Seuraa 
Liittynyt13.11.2014

Jooo eli joulu lähestyy ja poikaystävä vihjailee, että tuun rakastuu mun joululahjaan ja mulla ei oo mitään ideoita mitä antasin hälle !! AUTTAKAA ! Ajattelin neuloa poikaystävälle lapaset mut sit haluisin siihen jotain muuta lisäks... bokserit, shortsit, yöhousut ja lakanan oon jo antanu että niitä ei tarvi ehdottaa muuten kyllä HYVIÄ EHDOTUKSIA SAA LAITTAA TULEMAAN olisin enemmän kuin kiitollinen <3

Kommentit (5)

Vierailija

Mistä poikaystäväsi pitää? Koruista, leffoista, musasta?

Tietysti lahja voi olla elämyslahja tai ihan vain sellainen, että menette yhdessä vaikka syömään ja leffaan tai vaikka keilaamaan.

Vierailija

No siiiis... ollaan käyty leffassa ja hotelliin ollaan menossa vuosipäivän kunniaksi... koruista poikaystävä ei pidä :d Autot ja moottoripyörät on sen mieleen äääh pojalle on niin vaikea keksiä lahjaa... Kun kysyin hältä sano että "no vaikka jotain tulavaisuutta aatellen" ni mitä semmonen sit vois olla ? 

Vierailija

Meillä meni kyllä nappiin kun annoin sille uudet puhelimenkuoret (ei mitkä vain, vaan itse tehdystä kuvasta), kun se muutenkin on tollanen 'teknologia'friikki. Kelattiin ehkä samasta nettikaupasta vielä hommata suojatarra/koristetarra meidän PS4:een niin se sulautuis vähän kivemmin sisustukseen :)

Vierailija

Sinänsä hankala asiaan vaikuttaa, kun ei tiedä yhtään poikaystäväs mieltymyksiä, mutta tietysti itse saataisin viedä jätkän vaikka johonkin megazoneen tai muihin ampumisradoille tai muihin vastaavanlaisiin paikkoihin missä on aktiivista toimintaa. Ihan vaikka vain keilaamaankin ja sieltä raflaan syömään tai leffoihin vaihtoehtojahan on vaikka kuinka :) tai viikonloppu reissu kylpylään :) Onko miehesi pelimiehiä (siis pelikonemiehiä) ajattelin että joku uusi peilikin voisi olla mukava lahja :) 

retuse
Seuraa 
Liittynyt25.11.2014

Itse ajattelin omalle poikaystävälle ostaa biltemaan tai motonettiin lahjakortin:) Luulen että olisi mukava lahja sinunkin poikaystävälle jos tykkää tuunailla autoja jne. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat