Avautuminen parisuhteen aloittamisesta

Vierailija

Anteeks vähän pitkä viesti. Kertokaa teidän mielipiteenne. 

Olen aloittanut uuden parisuhteen. Mies on todella ihana ja tärkeä minulle. Minulla on huono omatunto ja pää ihan sekaisin, koska en ole aiemmin ollut näin vakavassa ja hyvässä suhteessa ja mietin miten pitäisi edetä. Minulla on menneisyydessä asioita, joista en ole niin ylpeä mutta olen jättänyt ne menneisyyteeni enkä haluaisi kaivaa menneitä ylös koska olen  kasvanut ja oppinut virheistäni enkä elä menneisyydessä enää. Tein joskus tyhmiä asioita monestakin syystä, olin melko masentunut enkä jossain vaiheessa oikeen välittänyt itsestäni. Lisäksi olen sellainen jonka täytyi ainakin teini-iässä tehdä kaikki asiat kantapään kautta (juuri ne tyhmimmät) ennen kuin opin. Nyt haluaisin olla täysin rehellinen miehelleni mutta täytyykö minun kertoa kaikki menneisyydestäni?? Onko menneisyys "yksityisasia" parisuhteessa vai olisiko kaikki parempi kertoa?? Kun olen tavallaan aloittanut uuden elämän ja haluaisin aloittaa suhteenkin alusta kaivamatta vanhoja asioita.

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla oli alussa vähän samanlainen tilanne. Olen päättänyt salata poikaystävältäni joitain asioita menneisyydestäni. Ne ovat menneisyyttä, jotka eivät liity mitenkään yhteiseen tulevaisuuteemme. Mielestäni ihmisellä saa - ja pitää - olla salaisuuksia.

Jos poikaystäväsi sattuu erikseen kysymään jotain menneisyyteesi liittyvää, voit tietysti silloin kertoa. Olen itse ollut siitä onnellisessa asemassa, ettemme poikaystäväni kanssa kaivele menneisyyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat