Peppu kipeä anaaliseksin jälkeen

Seuraa 
Liittynyt27.10.2014

Tapasin eilen baarissa oikein komean miehen, jonka päädyin harrastamaan seksiä. Olin aika humalassa ja suostuin anaaliseksiin, jossa mies käytti "liukasteena" sylkeään ja nyt tänään ollut koko päivän pylly/peräaukko todella kipeä. En pysty muutakun makaamaan sängyssä ja silti koskee hirveänä.

Anaaliseksiä harrastaessa kipua ei juurikaan huomannut kovan humalatilan takia, mutta nyt paikat on todella kipeät.

Onko tämä normaalia ja ohi menevää vai pitäisikö käydä lääkärissä?

Kommentit (3)

AnniEsp
Seuraa 
Liittynyt27.10.2014
AnniEsp

Tapasin eilen baarissa oikein komean miehen, jonka päädyin harrastamaan seksiä. Olin aika humalassa ja suostuin anaaliseksiin, jossa mies käytti "liukasteena" sylkeään ja nyt tänään ollut koko päivän pylly/peräaukko todella kipeä. En pysty muutakun makaamaan sängyssä ja silti koskee hirveänä.

Anaaliseksiä harrastaessa kipua ei juurikaan huomannut kovan humalatilan takia, mutta nyt paikat on todella kipeät.

Onko tämä normaalia ja ohi menevää vai pitäisikö käydä lääkärissä?

Kipu on helpottamaan päin. Vieläkin kakalla käydessä kyllä kirpasee niin että kyyneleet tulee, mutta helpottaa kokoajan pikkuhijljaa.

Suosittelen, että jos harrastatte anaaliseksiä, niin vaaditte miestä käyttämään jotain muuta liukastatte kuin omaa sylkeä tähän tarkoitukseen.

Viiru
Seuraa 
Liittynyt10.3.2015

Mulla on vissiin löysä ahteri mut ei mulla ollu lainkaan kipeä peppu eka kerran jälkeen vaikkei liukkareita ollutkaan käytössä. Tosin toista kertaa ei olekaan onnistunut ilman liukkaria. Eka kerralla oli taustalla vahva humala, joten ehkä myös olin tarpeeksi rentoutunut, kun taas muilla kerroilla olen selvästi jännittänyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat