Yhden illan juttu..

Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Tilanne on tämä.. Tapasin viime viikonloppuna yökerhossa miehen. Hänen todella hyvä ulkonäkö kiinnitti mun huomion ja alettiin jutella. Mentiin jatkobileisiin, jossa sitten tehtiin lähemmin tuttavuutta. En harrasta yhden illan juttuja yleensä, mutta tämän miehen kanssa niin kävi. Meillä oli hauskaa enkä kadu mitä tapahtui. Aamulla kuitenkin kun heräsi niin ei saatu ollenkaan tilaisuutta jutella kahdestaan, vaikka toki juteltiin muuten ja tämä mies asuu eri paikkakunnalla jonne hän sitten joutui lähtemään takaisin. Hänellä ei ole mun numeroa, mutta mulla hänen ja tiedän hänen nimensä. Nyt vaan oon ollut muutaman päivän aika ihmeissäni, koska tämä mies jäi pyörimään mun päähän ja oon miettinyt että haluaisin ottaa yhteyttä, en kyllä tiedä mitä sanoisin ja kun tosiaan meidän tiet erosi niin oudosti. Tämä mies oli vaan pitkästä aikaa tosi kiehtova. Paitsi myös yksi olennainen asia on kyllä se että näin hänen sivunsa ja siellä luki että hän olisi parisuhteessa ja en sitten tiedä onko tiedot ajan tasalla vai mitä ihmettä. Eli siis no jos hänellä on tyttöystävä, niin se tekee asiasta aika monimutkaisen. Enhän mä sitä ole voinut tietää. Olen varmaan aika tyhmä kun silti mietin että jotain haluaisin sanoa, ihan vaan sanoa ilman mitään sen kummallisempaa. Koska outo tunne kun ensin tapaa ihmisen joka sitten vaan katoaa lopullisesti eikä saa enää sanottua mitään. Mitä te tekisitte?

Kommentit (2)

rebeccan
Seuraa 
Liittynyt26.10.2014

Kyllä mun mielestä ehdottomasti jotain viestiä perään! Tietysti toi parisuhde tekee hommasta monimutkaisemman, mutta voihan siitäkin sitten samassa viestissä kysyä. 

girlfriend
Seuraa 
Liittynyt27.4.2015

_glitter_, toivottavasti oot vielä kuulolla.Tämä sun keissi kuulostaa erittäin tutulta näin petetyn tyttöystävän ja avovaimon näkökannalta. Saatat hyvinkin olla tämä sama tyttö, joka vietti yön poikaystäväni kanssa.

Kommentoidakseni sinun tarinaasi, ei ole mun mielestä ihme, että mies ns. katosi sanomatta mitään, olihan se pettänyt tyttöystäväänsä kanssasi, josta seurasi varmasti kova morkkis. Ei kenelläkään lue vahingossa facebookissa parisuhteessa. :D

Samoihin aikoihin poikaystäväni tapasi pikkujoulureissulla nuoremman naisen ja petti. Tyttö löysi ilmeisesti miehen facebookista ja he jatkoivat juttelua siellä jne... Tarina loppuu siihen, että sekä mies, että minä olemme nyt surullisia ja yksinäisiä, jippii. 

En ole tytölle vihainen. Mieheen olen todella pettynyt, että ei pystynyt puhumaan minulle vaan valehteli todella monista asioista talven aikana. Hän oli ainoa, joka oli velvollinen olemaan uskollinen tai sanomaan ääneen mitä haluaa. Haluaisin puhua tämän tytön kanssa ja nähdä tarinan toisen näkökannalta, mies kun ei koko tarinaa pystynyt kertomaan. Toivottavasti tyttö laittaisi minulle viestiä niin voitaisiin jutella. Myös muut samanlaisia tapauksia kuin _glitter_ kokeneet olisi kiva kuulla teidän kokemuksista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat