Mitäköhän tämä jätkä haluaa?

Seuraa 
Liittynyt18.10.2014

Eli tapasin erään miehen (vaikka nyt Mikaelin) viime helmikuun loppupuolella netissä. Alettiin juttelemaan tosi aktiivisesti. Juteltiin päivittäin. Meidän oli tosi helppo jutella toisillemme. Juteltiin eka tutustellen kuusi kuukautta. Molemmilla oli kaikenlaista elämässään. Mä olin vasta eronnut ja tämä Mikael oli työmatkalla.

Sitten syyskuun puolessavälissä tavattiin vihdoinkin. Eka tapaaminen oli ihan uskomaton. Kemiat kohtasi heti, ja oli niin helppo olla yhdessä, kun oli jutellut niin kauan puhelimen ja tietokoneen välityksellä. Tilanne kuumeni kuitenkin jo ekalla kerralla..

Ekojen treffien jälkeen tämä Mikael kertoi samantien, että haluaa nähdä uudelleen. Niinpä nähtiin heti neljän päivän päästä uudelleen. Toisilla treffeillä tilanne eteni siihen, että päädyttiin kunnolla sänkyyn. Kaikki sujui hyvin. Olin onnellisempi kuin aikoihin. No näitten toisten treffien jälkeen meni viikko kun tavattiin taas uudelleen. Menin miehen asunnolle yötä. Pantiin taas, mutta pelkkää seksiä se ei todellakaan ollut. Puhuttiin tulevaisuudensuunnitelmistamme ja mieskin vihjaili jo siitä, että haluaisi tästä jotain vakavempaakin. Mä olin jo ihan sekaisin hänestä.

Tämän kolmannen tapaamisen jälkeen mies vähän etääntyi. Kertoi kyllä mulle, että töissä on aikaa vievä projekti ja että iltaopiskelut vievät myös aikaa. Minä ehdottelin sitten uutta tapaamista, johon mies heti kyllä suostui. Meillä oli taas tosi ihanaa. Käyttäydyttiin melkein jo kuin pariskunta. Tämänkin tapaamisen jälkeen minä olin se, joka ehdotteli uutta tapaamista, ja laittoi viestiä miehelle. Tavattiin taas uudestaan. Mies jatkoi silti samalla linjalla. Kehui mua, kertoi miten ihana olen ja kaikkea muuta.
Mutta sitten kuitenkin saattoi mennä muutamia päiviä, ettei mieheltä tullut viestin viestiä. Selitteli hiljaisuuttaan kiireillään. Ja lopulta hänkin kyllä itse laittoi viestiä, kun mä rauhassa odottelin.

Nyt tavattiin viimesimmän kerran tämän viikon maanantaina, mun ehdotuksesta taas. Ja torstaina mies laittoi viestiä. Tänään sitten mä kysyin mieheltä, haluaako tämän jutun jatkuvan. Sanoi että haluaa. Mulla on kuitenkin epävarma olo. Tuntuu turhauttavalta olla aina se aktiivisempi ehdottelija tapaamisten suhteen. Miestä kuitenkin tuntuu kiinnostavan.. Vai onkohan vaan niin, että haluaa sitten pelkkää seksiseuraa? :( Vai olenko mä vaan turhaa ihan säälittävän epävarma ja kärsimätön?

Anteeksi sekava kirjoitus. Haluaisin vain muiden näkökulmia tähän tilanteeseen. Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa?

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat