Miehen käytös (kiinnostunut vai ei?)

Seuraa 
Liittynyt17.10.2014

Haluaisin siis kysellä vähän muiden mielipiteitä erään miehen käytöksestä, kerron ensin vähän "taustatietoa".

Eli olin n. vuoden ollut ihastunut yhteen mieheen kunnes kerroin hänelle tunteistani (Facessa tosin, koska ollaan kuitenkin tuttuja enkä uskonut että tulisi sopivaa tilaisuutta kertoa kasvotusten). Miehen vastauksesta sai sellaisen käsityksen että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka viestin viimeisen lauseen "Ollaanko kuitenkin vielä kavereita? ;)" voi käsittää kahdella eri tavalla.

No, jonkun ajan päästä alkoi kuitenkin tuntumaan siltä, että jospa hän sittenkin olisi kiinnostunut. Kuulin sitten yhdessä vaiheessa eräältä ihmiseltä jolle mies oli kertonut viestistäni, että hän on kiinnostunut, mutta ei uskalla tehdä mitään mm. siksi, että ei halua satuttaa minua. Tästä nyt on jo muutama kuukausi kun kuulin tämän ja edelleen jotenkin tuntuu siltä, että häntä kiinnostaa, mutta en voi sitä varmaksi tietenkään mennä sanomaan.

Nyt viime aikoina hänen käytöksensä on ollut vähän omituista, ja edellisellä kahdella kerralla kun on satuttu näkemään niin mies on kaivanut kännykkänsä esiin ja näprännyt sitä sen aikaa kun ollaan juteltu. Ei kuitenkaan niin että hän koko ajan kännykkäänsä tuijottaa, vaan kuuntelee kyllä mitä sanon ja vilkaisee välillä silmiin, mutta onko kännykän räpläys sitten merkki hermostuksesta vai mistä, kun puhelin menee kuitenkin heti takaisin taskuun kun keskustelu on ohi?

Mitä mieltä olette tästä jutusta, ja olisiko antaa mitään vinkkejä, olen kuitenkin kohta 2 vuotta ollut kyseiseen mieheen ihastunut?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat