auttakaahan miestä ongelman kanssa

Vierailija

Eli tälläinen tilanne...

Työpaikan juhlissa tuli vietettyä aikaa erään naispuolisen kollegan seurassa. Jossain vaiheessa olimme kahden kesken ja hän katsoi silmiini ja suuteli minua huulille.

Ongelmana on nyt että en tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua. Olemme nähneet tapahtuman jälkeen työnmerkeissä, mutta tapahtuneesta ei olla puhuttu.

Työskentelen miesvaltaisessa työpaikassa (about 200 miestä ja 10 naista) joten imarteleehan se että minä olin tuon upean naisen makean suudelman kohteena.

Eli uskallanko ottaa asian puheeksi hänen kanssaan vai teenkö itsestäni pellen, jos asiasta rupean juttelemaan hänelle?

Jos se vaan oli känniläppä? Suuteleeko naiset noin vaan ilman syytä miestä jota näkee työpaikalla jatkuvasti?

Muutenhan tällä ei olisi mitåän väliä, mutta tuo ilta hänen seurassaan sai minut ihastumaan todella rajusti. Sydän hakkaa kuin teinipojalla kun näen hänet edes vilaukselta ja minä joka en koskaan jännitä ihmisiä en meinaa uskaltaa katsoa edes häneen päin.

Eli pointti: onko noloa ottaa adia puheeksi vai onko todennäköistä että nainen vaan hassutteli.

Toisaalta kyllä otti ison riskin kun työtoveria suuteli..

Kommentit (1)

Vierailija

Pyydä naista treffeille. Siinä ei ole mitään noloa ja saat asiaan selvyyden. Nainen joko lähtee tai ei. Jos ei lähde, ole ok asian kanssa, tai jos et ole, niin älä ainakaan näytä sitä ulospäin, jottei työskentelynne ja työpaikan ilmapiiri kärsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat