Oonko mä kussu meidän parisuhteen..? Mitä tekisitte näin hirveässä tilanteessa

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Elikkäs,

meidän parisuhteella meni todella hyvin vielä loppukeväästä ja oltiin silloin siis seurusteltu 3,5 vuotta. Kesän alussa sain sitten idean lähteä muutamaksi päiväksi Norjaan moikkaamaan kavereita, joista suurin osa on miespuolisia. Kysin poikaystävältäni monta monta kertaa, että onko tämä ok ja tein hänelle selväksi etten lähde jollei se ole hänelle ok. Poikaystävä sanoi vaan että mene ihmeessä, eikä halunnut estää minua lähtemästä. Olimme hetken tauolla ja sitten ehdotin että voidaan olla kokonaan erossa, kun poikaystäväni valitti, ettei hän saa tehdä nyt mitään kivaa kun olen matkalla.... Mies kuitenki sai sellaisen käsityksen, että tämä johtuisi siitä, että haluaisin tehdä Norjassa jotain muiden miesten kanssa. Hänelle ei kuulemma myöskään ollut alusta asti selvää, että menen katsomaan juuri näitä kavereita, ja että nukkuisin yhden miehen auotallissa.

Kun palasin takaisin Suomeen, (ex)poikaystäväni sitten käyttäytyi todella kylmästi ja törkeästi minua kohtaa. Tätä jatkui yli kuukauden. Tämän 1,5 kuukauden aikana Norjalainen miespuolinen ystäväni sitten vieraili meillä pariin kertaan. (tästäkin kysyin etukäteen (ex)poikaystäävältäni, joka taas sanoi että pyydä ja häntä ei kiinnosta). Norjalainen sitten kävi meillä kaksi kertaa, kun en enää nähnyt mitään syytä sanoa ei. Kun Norjalainen oli meillä toisen reissuna viimeistä yötä, ex-poikaystäväni ilmestyi ikkunani alle ja halusi taas seurustella ja oli surullinen ja sanoi että oli ollut kamalaa olla mulle vihainen jne....Oltiin sitten viikko läheisesti ja poikkis halusi viettää aikaa kanssani. Kuitenki yhtenä päivänähermostuin kun hän kesken kaiken lähti hakemaan jotain tavaraansa toiselta tytöltä. Poika ahdistui mun hermostumisesta ja sanoi taas, ettei tiedäkkään haluaako vai ei.

Nyt tätä "en tiedä"-vaihetta on jatkunut elokuun puolesta välistä asti. Poikkis lupasi että voitaisiin nyt yrittää olla yhdessä, mutta eilen illalla laittoikin viestiä "Ehkei pitäis enää kokeilla". Ehkä johtui siitä kun käyttäydyin taas viikonloppuna ehkä hieman ripustuvaisesti. Ollaan viimeisen kuukauden aikana harrastettu seksiä monta kertaa ja poika on sanonut rakastavansa minua ja hänellä on ollut mukavaa kanssani. Eilen kuitenkin sanoi, että kun ei halua että tulee mitään loukkaantumisia eikä sitten ehkä ole varma tunteisstaan. Tiedän ettei hän ole halunnut harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta juuri ennen tätä murtumistaan elokuussa kuuli, että minä olisin harrastanut tämän Norjalaisen kanssa.

Mitä teen? Rakastan häntä kovasti ja uskoin että hän olisi se oikea. Ollaan ala-asteen 2. luokasta asti oltu ihastuttu toisiimme ja meillä on todella paljon muistoja.. Onko suhteella vielä mahdoliisuus? Poika sanoo ettei kaipaisi mitään suhteeseen liittyvää nyt mutta kyselee kuitenkin mun tekemisiäni, että olenko baarissa ollut toisten poikien kanssa jne...

Kiitos jos jaksoitte lukea, tä on mulle todella tärkeä asia. Ja olkaa itse varovaisia ettette koskaan tee tällaista virhettä..

Kommentit (1)

thesunset
Seuraa 
Liittynyt22.10.2014

"elokuussa kuuli, että minä olisin harrastanut tämän Norjalaisen kanssa." En oikeen ymmärtänyt tätä. Mutta minun mielestä teidän kannattaisi jutella ihan kunnolla kaikki asiat ja tunteet kerran, koska molemmille on voinut jäädä epäselviä asioita ja sopia jotkin pelisäännöt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat