Seurustelua vuosi takana, ei ikinä orgasmia. Auttakaa!

Seuraa 
Liittynyt24.9.2014

Poikaystäväni on ensimmäinen seksikumppanini. Ollaan seurusteltu jo yli vuosi enkä ole kertaakaan saanut orgasmia hänen kanssaan, en yhdynnässä, sormettaen tai suuseksillä. Ainoa tapa, jolla olen saanut orgasmin on suihkussa maaten veden tippuessa suoraan klitorikselle. Poikaystäväni yrittää tyydyttää minut parhaansa mukaan, mutta miten voisin neuvoa häntä paremmin? Mikä teistä tuntuu hyvältä? Tämä asia on alkanut häiritä toden teolla meitä molempia ja vaikka seksi tuntuukin hyvältä niin alkaa halut vähentyä tämän ongelman takia. :( Ongelma ei voi olla se, etten rentoudu tai luota poikaystävääni, sillä ne asiat ovat kyllä kunnossa. Alkaa toivo hiipua pikkuhiljaa, kun vuoden aikana en ole tullut kertaakaan, mutta kipinä toivosta vielä on sillä jos suihkussa saan aina orgasmin niin pakko sen on joskus poikaystävänkin kanssa onnistua. Kaikki vinkit jakoon :)

Kommentit (3)

haloohaloo
Seuraa 
Liittynyt3.10.2013

Olen vähän samanlaisessa tilanteessa kanssasi.. Itse en myöskään koskaan ole saanut orgasmia poikaystäväni kanssa ollessa. Itse tyydyttäessä kuitenkin saan melko usein mutta en kuitenkaan aina.. Johtuu varmaan siitä kun miettii liikaa, että se on pakko saada tai silleesä. pitäisi osata olla rennosti ja nauttia hetkestä, mutta eiköhän se joskus tule. Joku nainen kirjoitti joskus jollain sivulla että oli miehensä kanssa yli viisi vuotta kunnes sai orgasmin. Kaikille se ei vaan tuu niin helposti, että älkää ottako stressiä. On se varmasti kivaa vaikka sitä orgasmia ei saisikaan :)

käyttäjä-3362
Seuraa 
Liittynyt6.10.2014

Sama juttu tytöt... aika yleistä kai että nuorena ei helposti saa orgasmia yhdynnässä. Ite en oo ikinä saanu ees ite sormettamalla mut suihkussa ja hierovalla laitteella joo. Ja en ota mitään stressiä siitä ainakaan vielä. Oon tosi pahoillanimut en osaa auttaa

Kiikkaks
Seuraa 
Liittynyt1.3.2015

Itselläni taas kesti todella kauan ennen kuin "opin" saamaan orgasmin. Silloisen poikaystäväni kanssa olimme seurustelleet noin puoli vuotta, kunnes se sitten tapahtui. Ihan pieni, mutta orgasmi kuitenkin, ja siitä se sitten lähti. 

Kyllä se naisen orgasmi lähtee ennemminkin sieltä aivoista. Yksi hyvä keino on, että käyttäydy niin kuin saisit orgasmin, ts. pidä kiihottunutta ääntä, vääntele kehoa, tunne olevasi haluttu ja anna tunteiden rohkeasti viedä. Kroppa lähtee kyllä aivojen mukaan! Tämän konstin ansiosta laukean nykyään tosi helposti. Ja niin, tässä on myös kyseessä sama homma kuin nukahtamisessa: mitä ankarammin sitä yrittää ja ottaa stressiä, sitä vaikeampi sitä on saada.

Asennoista sen verran, että itse saan ainakin helpoiten ollessani miehen päällä etukenossa niin, että mies pääsee käsiksi rintoihin ja klitoris hankautuu penistä vasten. Eikä tarvitse välttämättä olla edes sisällä!

Tsemppiä sulle! Kyllä se orgasmi sieltä vielä tulee. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat