Mies viettää peilin edessä liikaa aikaa!

Vierailija

Mieheni on todella pakkomielteinen laittautumaan. Hän myöhästyy lähes joka aamu töistä peilailun takia. Hän käyttää meikkiä, lähinnä voidetta ja puuteria, nyppii kulmakarvojaan, trimmaa partaansa, ja etenkin hiusten laitossa hän on erittän pakkomielteinen. Minulle hänen meikkaaminen ja laittautuminen on muuten täysin ok, mutta vuosi vuodelta tuo tapansa saa yhä pelottavampia piirteitä. Jos ostan itselleni jonkun hieman tyyriimmän kosmetiikkatuotteen, esim. kuorintavoiteen tms. jota minä kipeästi tarvitsen, joudun piilottamaan sen koska muuten hän käyttäisi sen loppuun viikossa tietämättä edes tarkoin miten ja mihin tarkoitukseen sitä kuuluisi käyttää. Ostan isoja kampaamon hiuslakkoja, mutta nekin ovat hetkessä tyhjät. Hän on jo luonnostaan poikkeuksellisen komea, ja hänen hiuksensakin näyttävät jo viiden minuutin muotoilun jälkeen siltä miltä ne aina näyttävät, mutta silti hän saattaa jatkaa lakan suihkuttelua vielä 10-15min. Kun hän on jo myöhässä, ja laittamassa jo kenkiä jalkaan, hän saattaa vielä rynnätä kylpyhuoneeseen suihkuttelemaan hiuslakkaa vielä viideksi minuutiksi? Itsekin tykkään laittautua mutta olen joutunut opettelemaan tekemään sen kymmenessä minuutissa koska hän on lukittatuneena kylpyhuoneeseen yhteensä n. 1,5 tuntia aamuisin ennen töihin lähtöä. Olen yrittänyt joskus hienovaraisesti ottaa asiaa puheeksi, mutta hän ei halua missään nimessä puhua laittautumisestaan. Olenko ainoa? Mitä mieltä tästä olette?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat