Rock/metal-henkisiä ystäviä Helsingistä?

Vierailija

Moi! Olen 22-vuotias helsinkiläinen nuori nainen, joka kaipailis samanhenkisiä ystäviä. Rock- ja metal-musiikki siis lähellä sydäntä, ja vaikkei se musiikkimaku välttämättä niin iso ystävyyden määrittäjä ole, niin kyl sitä olis kiva löytää saman tyylisiä kavereita itselleen :D Olis kiva käydä yhdessä keikoilla ja baareissa, mut viettää aikaa yhessä muullakin tavoin. Tykkään liikunnasta, matkustelusta ja leffojen katselusta. Tällä hetkellä sekä opiskele että käyn töissä. Luonteeltani oon avoin ja syvällinen, joidenkin mielestä kans hieman omaperäinen :D Pidän luonnosta ja eläimistä, vaatteista ja tatuoinneista.

Toivoisin, että oot yli 20-vuotias :)

Kommentit (5)

Vierailija

Moikka, ajattelin kirjoittaa koska itsellänikin ollut "haku päällä" tämän tyylisestä kaverista =)

Oon Helsinkiin parisen vuotta sitten muuttanut, mutta nyt Vantaalla asun ja töissä käyn. Ikääkin löytyy samat 22- vuotta :)

Rock henkisyys ei mun ulkonäöstä ehkä näy, mutta nautin kyseisen musiikin eri genreistä ihan täysillä. Saman henkistä kaveria ei ole löytynyt, vaikka muuten mukavia ihmisiä onkin tullut vastaan. Mutta intohimoa kyseiseen musiikkiin en ole voinut jakaa kenenkään muun kuin poikaystäväni kanssa, joten uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita =)

Vierailija

Kiva kun vastasit! :) Mietin, onko sulla jotain sähkäriosoitetta joissa ei näkyis koko nimi? Mun sähköpostiosotteissa näkyy mun koko nimi niin en tänne niitä haluis pistää, mut voin luoda jonkun "anonyymin" sähkärin jos sultakaan ei löydy semmosta? :)

Vierailija

Täällä ois kans yks Helsingissä asuva 22v rankempaa musiikkia (corea paljolti) kuunteleva tyttö. Musiikkimakuni näkyy paljon myös ulkonäössä. Keikoilla käyn ja myös baarikeikoil esim. bäkkäri.. Tosin baarikeikal jos yritän saada jotai messii ni ei mitää mahdollisuutta et sais tyttöpuolista kaveria messii, jätkäpuolisee kaverii on pieni tsäänssi :D Mutta niin täs mun ääs-posti joten pistämään vaan viestii Minyaa@luukku.com :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat