Yazz e-pillerit ja tiputteluvuoto!

Vierailija

Hei te kaikki naiset, jotka käytette tai ootte käyttäneet yazz-merkkistä e-pilleriä ja ootte siitä saanut tiputteluvuotoa. Olis pari tärkeää kysymystä! Itse olen käyttänyt kyseistä merkkiä noin. 2-3 vuotta sitten 4kk ajan. Silloin en seurustellut. Halusin pillerit ja lopetin ne, koska oli kokoajan tiputteluvuotoa ja muutenkin kalliit, enkä seurustellut.

Nyt kuitenkin seurustelen, olen pitkässä suhteessa. Kun aloin seurustelemaan sain mercilonit. Ei sopineet, aknea, hiustenlähtöä jne. Sitten sain microgynon e-pillerit. Ei sopineet. Ja nyt oon ollut 2kk ilman pillereitä, kondomia käytetty. Koska ei ole oikeen vaihtoehtoja. Kierukkaa en halua, laastaria, minipillereitä tms. Puhuin lääkärin kanssa ja kysäsin voisinko ottaa ne joskus käyttämäni yazz pillerit, koska niistä ei tullut muita ongelmia, kuin tuo tiputtelu..Elän nyt siinä toivossa, ettei sitä tulisi ollenkaan, tai ainakin se loppuisi noin 6-12kk aikana. Ehdin ennen niitä käyttää suht. vähä aikaa, joten..

Haluaisinkin kuulla teiltä, jotka olette nimenomaan saaneet yazz e-pillereistä tiputtelua. Kauan se kesti? Menikö ohi ollenkaan? Lopetitko pillerit? Saitko muita ikäviä oireita, jos niin mitä? Pelkään vaan, että nyt saisin noista yazz-pillereistä esim. hiustenlähtöä. Olen sen kokenut vähä aika sitte, eikä olis kiva jos sitä tulisi taas! En ole tuosta merkistä 2 vuotta sitten saanu hiustenlähtöä, mutta toisesta merkistä joo. Mut pelkään, et se vaikuttais muhun jotenkin eri tavalla nyt.. Kysyin lääkäriltäkin asiaa, mut ei voinut luvata mitään, mutta kuulemma tosi epätodennäköistä. Joten sen takia haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia! 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat