Uskovaisten seksiopas!

Vierailija

http://www.kotipetripaavola.com/Jumalanantamaseksuaalisuudenlahja.html

No niin nyt on uskovaisille tehty oma seksiopas. Että silleen.

Kommentit (5)

Vierailija

Ihan vaan mielenkiinnosta, missä vaiheessa Jumala on sanonut, että miehen ja naisen täytyy olla aviossa jotta he saavat harrastaa seksiä ?

Vierailija

Vakavasti ottaen sanoisin niille uskovaisille nuorille ja vanhoille jotka lukevat kyseistä seksiopasta ja ahdistuvat, että unohtakaa koko juttu. Itse olen jo vanha ukko, 40v. uskossa aktiivisesti ollut ja tiedän kuinka entisaikoina nuoria uskovaisia syyllistettiin hihasta vedetyillä oppirakenteilla. Raamattua rukoillen lukien, ilman omia viisasteluja päsee parempaan ymmärrykseen, kuin moiset hopötykset mitä tuossa oppikirjassa on. Esimerkiksi raamatussa ei ole sanaakaan tai viitettäkään itsetyydytykseen tai orgasmiin yms. asioihin. Voisin pitää asiasta pitkän raamattuopetuksen, mutta en tässä voi. Jokatapauksessa tälläisiä omia mielipiteitä, ajatusrakennelmia joille ei ole pohjaa raamatussa, ei pidä tuoda julki. Se ei haitaa, että uskosta osattomat nauraa näille jutuille, mutta se on vakavaa että aidosti Jumalan tahtoa etsivät uskovaiset johdetaan osittain harhaan. Huom. osittain, kaikki ei ole harhaa. On selvää että haureus, irstaus, aviorikokset yms. joista selväkielisesti raamatussa opetetaan ehdottomasti välttämään. Mutta kun raamattua tulkitaan kokonaisuutena, oikeissa asiayhteyksissään, ei päästä kaikkiin kyseisiin tulkintoihin. Olen itse vuosien aikana kamppaillut erilaisten kysymysten kanssa, tutkinut monia selitysteoksia eri uskontokuntien toimittamana ja punninnut asioita raamatun valossa. Ei niin että itse olisin etsinyt vastauksia vain omiin ongelmiini, vaan opettaakseni muita eri ikäryhmiin kuuluvia uskovaisia pääsemään vääristä sidonnaisuuksista ja kahleista vapauteen johon Kristus meidät vapautti. Tietenkään tätä vapautta ei saa käyttää väärin, jolloin mennään ojasta allikkoon.

Olen lukenut Perti Paavolan kirjoituksia ennenkin. Paljon hyvää, mutta usein äkkiväärää vääristelyä. Mutta Jumala siunatkoon häntä ja antakoon viisautta ahkerassa työssään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat