Pienirintaisuus häiritsee

Vierailija

On taas todella tyhmä ongelma, mutta mua kausittain häiritsee oma pienirintaisuuteni todella paljon. Tiedän että se on vähän tyhmää, enkä suurimmaksi osaksi aikaa asiaa edes ajattele. Tästä päästään toki myös siihen että rintani ovat vielä hieman erikokoiset. Välillä toivoo että voi kun olisivat isot ja kauniit, mutta itse en esimerkiksi _ikinä_ voisi harkita silikonien ottoa, joten näillä mennään. Olen jo siinä iässä että ei ne enää kasva. :D Toki se varmaan oudolta näyttäisi kun pitkä ja laiha olen, mutta en tiedä, kuinka sinuksi itsensä kanssa? Tuskin olen ainoa kellä on kropassa "virheitä", mutta miksi niihin kiinnittää huomiota ainoastaan itse...

Kommentit (5)

Vierailija

Tiedän tunteen, itsekin kun omistan hyvin pienet rinnat. Tosin poikaystäväni on sanonut että miehiä ei oikeastaan loppupeleissä kiinnosta onko rinnat isot vai pienet, kunhan ne vain ovat :D ja ajattele, isot rinnathan ovat vain rasvaa! Kiinteys on mielestäni paljon parempi. Ole enemmänkin ylpeä hoikkuudestasi ja siitä, että saat käyttää pienemmän kokoisia paitoja, niin minäkin teen ;)

Vierailija

Kokeilen ajatella asian siltä kantilta, kiitos :D Oma mieskin on enemmän peppumies kuin tissimies, joten siinä mielessä hätää ei ole! Pitänee tosiaan alkaa ajatella että kiinteät on muuten rinnatkin (vaikkakin pienet) mutta ainakin siinä mielessä nätit. (Katsos kun heti alkoi mieli muuttua.) ;)

Vierailija

Olen elämässäni ollut kolmen naisen kanssa, ja vieläkin yli 30 vuoden jälkeen kaipaan ensimmäistäni, sitä pienirintaisinta, jonka kanssa emme sittenkään päätyneet avioon, vaikka itse olisin siihen ollut valmis.

Vierailija

Itse olen täysin tyytyväinen pieniin (A) rintoihini! Ne ovat kauniin kiinteät ja pyöreät, eivät roikkuvat. Ne eivät ole koskaan tiellä. Voin urheilla rauhassa, minulla ei ole selkäkipuja ja minua ei esineistetä rintojeni takia.

Isorintaisilta kavereiltani olen kuullut paljon hankaluuksista, joita heille arjessa aiheutuu isoista rinnoista. Nauti siis pienirintaisuudestasi! Niin nautin minäkin :)

Vierailija

Niin, just liikuntaharrastuksissa pienet rinnat on eduksi. Itse kun tanssia harrastan, niin isot rinnat olis vaan tiellä, joten olen oppinut arvostamaan pieniä rintojani. Mieheni myös tykkää, kun on kiinteät, eikä tosiaan mitkään roikut, niinkun isot rinnat yleensä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat