Mies on kiinnostunut, mutta haluaa olla vain kaveri

Seuraa 
Liittynyt25.8.2014

Mitähä tästä nyt pitäis ajatella. Mies on sanonut, että on kiinnostunut, viestitellään lähes päivittäis ja viesteissä flirttaa jatkuvasti ja nähdään muutaman kerran viikossa. On sanonut siis että on kiinnostunut musta, mutta ei halua seurustella kenenkään kanssa, koska edellisestä suhteesta niin vähän aikaa. Ollaan kuitenki nukuttu yhessä ja pusuja vaihdeltu, mutta en nyt tiedä mitä tekisin, koska ite olisin tosissaan kiinnostunut. Mies on sanonut, että on aika mustasukkainen esim. eksäni suhteen sekä muista miehistä. Hän kyllä itse juttelee parille muullekkin tytölle, mm exsälleen kuulemma kaverina. Kannattaako jäädä odottamaan, että hän haluaa muutakin kun kaveruutta. Vai koitanko "lopettaa" kiinnostukseni mieheen ja mennä eteenpäin. Itse olen 20 ja mies 23

Kommentit (6)

bella de la rosa
Seuraa 
Liittynyt15.7.2014
starcatcher

Mitähä tästä nyt pitäis ajatella. Mies on sanonut, että on kiinnostunut, viestitellään lähes päivittäis ja viesteissä flirttaa jatkuvasti ja nähdään muutaman kerran viikossa. On sanonut siis että on kiinnostunut musta, mutta ei halua seurustella kenenkään kanssa, koska edellisestä suhteesta niin vähän aikaa. Ollaan kuitenki nukuttu yhessä ja pusuja vaihdeltu, mutta en nyt tiedä mitä tekisin, koska ite olisin tosissaan kiinnostunut. Mies on sanonut, että on aika mustasukkainen esim. eksäni suhteen sekä muista miehistä. Hän kyllä itse juttelee parille muullekkin tytölle, mm exsälleen kuulemma kaverina. Kannattaako jäädä odottamaan, että hän haluaa muutakin kun kaveruutta. Vai koitanko "lopettaa" kiinnostukseni mieheen ja mennä eteenpäin. Itse olen 20 ja mies 23

Moikka!

Itse kyllä alkaisin deittailemaan muita miehiä, en vain odottelemaan. Voithan sä kysyä mieheltä että haluaakohan seurustella sinun kanssasi tai alat tapailla muita.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Jos olet oikeasti kiinnostuntu, olet myös valmis antamaan toiselle aikaa. Kukaan ei tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Mutta jos toista alkaa painostamaan suhteeseen, on suhde päättynyt ennen kun on alkanutkaan. 

shost
Seuraa 
Liittynyt28.10.2014

Hei! avaudunpa itsekkin tänne. koska en tiedä mitä pitäisisi tehdä asiale, toivon että tulisi järkeviä/auttavia vastauksia. Elikkäs olen tuntenut tämän miehen pari vuotta vähän reilukin. Vietämme pari kertaa tahi enemänkin aikaa viikossa. Viihdymme toistemme seurassa, olemme olleet yötä toistemme luona ja viettäneet myöskin meidän yhteisten kavereitten kansa 'siidereitten' parissa iltoja. kysyin tältä mieheltä noin vuosi sitten alle, että voisiko meistä tulla enemän kuin kavereita? vastaus oli häneltä että elämme tässä hetkessä, kavereita toistaiseksi ollaan että tulevaisuudessa ei tiedä vielä. Itse olin ihan tyytyväinen vastaukseen koska halusin itsekkkin katsoa vielä tätä juttua voisiko se seuraavalle tasole mennä/ että molemista tuntuisi siltä että haluaisimme olla yhdessä. Sopisimme mielestämme todela hyvin yhteen, kuin veitsi voihin. kaveritkin ovat ihan samaa mieltä kanssani ja ihmettelevät miksi asia ei ole edenyt mihinkään. Vuosi nyt on hurahtanut ja sama juttu on jatkunut. Riitelemme aina välilä mutta asiat on saatu aina puhumalla sovittua. Pidämme yhteyttä puoli ja toisin joka päivä joskus enemän joskus vähemän viestejä/soittelua. Tämä mies sanoi kaksi viikkoa sitten  että olemme kavereita niin ei meile voisi isoa riitaa tulla mistään. Ihmettelen kovasti mitä tämä oikein on? odotanko häntä ihan turhaa? Minulla on häntä kohtaan todela vahvoja tuneita ollut jo 'pitkän aikaa'.  silloin kun hän on nauttinut hieman alkoholia niin hän on sanonut että muutettaisiin yhteen ja jopa lapsia tehtäisiin muutama. Olin sinä iltana todela iloinen/ yllättynyt sitten kun kysyin että voisitko sanoa samaa selvinpäin niin hän sanoi että voin sanoa saman mitä nytkin sanoin. No sevinpäin se ei ole noin suorasanaisesti sanonut mutta vihjailee vähän siihen suuntaan (on vihjannut). Tämä asia kuitenkin jäi tähän. Ei ole puhunut yhteisestä muuttamisesa tai mistään muustakaan. En tiedä kauanko jaksan tällaista, tuntuu todela turhauttavalta tämmöinen peli kun ei saa toisesta mitään selvää mitä hän oikeasti haluaa minulta. Itse ole kuitenkin 23 ja hän on 27. Siskot sielä kertokaa mitä pitäisi tehdä/ omia kertomuksia ja miten on päättynyt.

tanja

hei. olen tässä tressannut kaksi päivää tämän asian takia,olin jo valmis jopa hylkäämään tämän miehen..tapaillaan ja hän ilmas toissa päivänä etä olen tyyliin täl hetkel kaveri, tai miks meidän pitää ylipäätään nimetä mitä olemme,et ollaan vaan mie ja hän..et katsotaan mmitä meist kehkeytyy.tämä mies on tosin mun eks .mua vaan vaivaa nyt tää homma en tiedä mitä tehdä?

Järki

Ystävät rakkaat, jos tämä mies on "miettinyt" asiaa jo vuosi tolkulla niin unohtakaa se ja jatkakaa eteenpäin. Kyllä luulisi jo pystyvän tuossa ajassa päättämään. Kännissä tulee sanottua kaikkenlaista mitä ei oikeasti tarkoita. Jos itse on ihastunut tyyppiin, niin sitä jää helposti haaveilemaan, että "kyllä se vielä joku päivä". 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat