Kokemuksia pillereiden lopettamisesta?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Aattelin kysellä teidän kokemuksia e-pillereiden lopettamisesta; kauanko käytitte, onko sivuoireita ollu lopettamisesta, jos on niin mitä, milloin ekat "luomumenkat" tuli? :)

Itellä nyt eka luomukierto menossa, kp 41 eikä menkkoja kuulunu, ennen pillereitä täysin säännölliset :) sivuoireta lopettamisesta ollu alavatsakipu, pääkipu, suolisto-ongelmat, mielialavaihtelut (eli vähän niin ko käyttö oireita) 

Niin ja käytin 3kk Merciloneja ja Gestinyliä 2kk eli ei ihme jos kroppa sekasin :D

mut muita kokemuksia? :)

Kommentit (1)

Shenny
Seuraa 
Liittynyt15.11.2011

Mä oon ollu nyt noin kuukauden ilman pillereitä ja kyllä eron voi jo huomata. Aloitin pillerit v.2011 ja melkein tauotta oon niitä koko ajan käyttänyt. En tiedä milloin normaalit menkat tulevat, välillä on ollut vähän välivuotoa muttei oikeita menkkoja. Kestää varmaan oma aikansa ennenkuin keho palaa normaaliksi. Minulla ei mielestäni ole ollut mitään sivuvaikutuksia. En kuitenkaan enää ehkä ole niin kiukkuinen tai mielestäni voin paremmin hallita tunteita ilman pillereitä. Kyllä sen seksielämässäkin huomaa kun kostun paljon nopeammin kun pillereitten kanssa en kostunut melkein yhtään, aina piti käyttää liukastetta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat