Treeniyhteisö, anyone?

Vierailija

Haluaisin löytää pienen yhteisön samanhenkisiä ihmisiä juttelemaan ja kannustamaan toisiaan treenaamisessa. Itselläni tavoitteena olisi pari kertaa viikossa kuntosali+ryhmäliikunta+muutamia lenkkejä, mutta laistan omasta suunnitelmastani aina. Olisi hienoa saada kokoon yhteisö, jossa kaikilla olisi lähes samanlaiset tavoitteet ja voisimme yhdessä motivoida toisiamme liikkumaan, ikään kuin toimia personal trainereina toisillemme! Innostuiko tästä ajatuksesta kukaan muu kuin minä? ;D

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka! Mä kiinnostuin kyllä tästä ideasta, ootko vielä messissä? :D Itselläni on aina kova tavote käydä säänöllisesti, mutta jotenkin saan luistettua siitä aina. Joka viikko kyllä jotain liikuntaa harrastan, mutta pitäisi saada lisättyä sitä paljon. Miltä paikkakunnalta olet? :)

Vierailija

Samanhenkisiä ihmisiä täälläkin! Olen 20-vuotias naisenalku pääkaupunkiseudulta. Muutin alkuvuodesta pääkaupunkiseudulle ja olis ihan huippua tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Itselläni liikunta on olennaisena osana elämää. Tällähetkellä työskentelen liikunnan parissa ja valmistaudun Vierumäen pääsykokeisiin.  Vaikka tykkään treenata myös itsekseni, olisi mukavaa löytää pääkaupunkiseudulta treenikavereita ja tsempata toisiamme entistä parempiin urheilutuloksiin! :)

Vierailija

Minä! Olen 23-vuotias nainen pk-seudulta. Työskentelen liikunta- ja terveysalalla ja treenaan jonkin verran itekseni mutta olis mahtavaa löytää tsemppikavereita!:) Harrastan muodostelmaluistelua ja säännöllisen epäsäännöllisesti käyn salilla mutta lenkkeily on sellanen asia mitä haluaisin tehdä enemmän! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat